T.C.C. Hot or Not???

• Ricardo

Toch wel vreemd eigenlijk!! ik kom zowel bij TCC als bij Hyperformance en ik moet zeggen dat ik op beide plaatsen heel goed geholpen bent!!

naar mij idee verschilt het niet zoveel qa kennis en service, ben bij alle 2 goed zeer goed geslaagd en snap dus niet echt wat er dan mis is met TCC en niet met Hyperformance???

maar als jullie me duidelijk kunnen maken WAAROM TCC zo slecht is, dan hoor ik dat graag en dat van duur…. ach, is Hyperformance dan zo goedkoop?? ik ben al een paar keer in beide zaken geweest en kon nou niet echt opmaken dat de ene veel duurder is dan de ander(op enkele producten na dan) en service! Ach, ik moest soms bij beide zaken erg lang wachten voordat ik geholpen werd maar om ze daar nou mee af te kraken, nee dat gaat een beetje te ver…..

maar luitjes! vertel me dan eens het verschil tussen Hyperformance en TCC?????

grtzzz…Lude-driver.

• Luder

als je er regelmatig komt,zoals je zegt,dan kom je er zelf wel een keer achter

• FireFoxz

dat is dus echt een lame antwoord…

als je eigenljk zelf ook het verschil niet weet, zeg dan gewoon niks

• Luder

ik weet het verschil wel en ga voortaan naar Hyperformance,maar laat iedereen daar vrij in zijn om daar zn eigen reden voor te hebben,hoewel de meeste mensen dezelfde reden hebben………..

• Ricardo

Nou vertel dan ook WAAROM!!??!!

tjonge jonge, wat zijn dit toch voor vage antwoorden mensen!!!

Als jullie er dan zo`n uitgesproken mening over hebben, kom dan ook met argumenten en niet zo van nou..euh, als je daar dan zo vaak langs komt dan kom je er wel achter,….WAAR SLAAT DIT OP??? of zo van, hier laat ik me niet over uit??? als je nou niks te melden hebt, hou dan je muil dicht en reageer dan ook niet, hier hebt niemand wat aan………..

dus aangezien hier niemand een normaal antwoord kan geven, zeg ik …Laat maar jongens, ik weet wel beter!!

grtzzz….Lude-driver.

• Luder

ik vind het niet nodig om tot in details een bedrijf af te gaan zeiken op internet,de 1 heeft hier goede ervaring en de ander ergens anders,zolang je ergens tevreden ben blijf je er komen,zo gaat dat,beetje zinloze discussie eigenlijk dit,het beste vormt iedereen zelf een mening,net zoals wij Hondas goede autos vinden en iemand anders Opel goed vind,daar kom je nooit uit met elkaar.

ik kwam jaren bij het ene bedrijf en nu bij het andere

koop je spullen waar het je bevalt

• Ricardo

Kijk dat is nou een duidelijke antwoord!!

zeker ook een prelude-driver(ik wel) maar ik was gewoon nieuwschierig naar andere mensen die ook ervaring hebben bij TCC, maarja, ik kreeg alleen maar vage reacties….. maargoed, ik word er wel goed geholpen, al wacht ik wel al 5 weken op me bestelling(compleet uitlaatsysteem uit Amerika) maar dat zal wel zoveel tijd kosten denk ik, ik heb nog geduld!!

verders ben ik ook goed geholpen bij Hyperformance! dus ik zal daar ook wel wat vaker komen, alleen is dat een beetje ver voor mij, vandaar ook TCC………

grtzzz…..Lude-driver.