Hallo Hondaboys!
Ik heb zelf 3 honda's gehad namelijk een 88-er CRX, een 93-er CRX del Sol en een 95-er Prelude en er moet me toch iets van het hart: vergeleken met mijn huidige
93-er BMW 325 Coupe reden al die Honda's als stront. Het begint al met dat lelijke plastieke interieur; geen 1 wat oudere Honda heeft een knap interieur!
En dan roesten die krengen ook nog! met name de crx-en. De motortjes lopen wel lekker alleen blijf je er wel olie in donderen! Echt als je een wat pitterigere rijstijl hebt dan is 1 liter per 1000 km doodnormaal!
Nee, dan mijn BMW Coupe, de auto trekt al die slappe 1.6 hondaatjes er dik uit!
De auto is geheel standaard al bloedmooi, wat je niet kan zeggen van de gemiddelde Honda. Laten we eerlijk wezen, een standaard civic of crx ziet er gewoon niet uit! Nee eerstmoeten er spoilerkits, 17 inch velgen en grote afschuwelijke stickers op om hem een beetje sportief te maken.
Als je dan ook kijkt wie er in nieuwe Honda's rijden: ouwe lullen! Dus geachte Honda rijders, ik geef toe Honda's bieden veel rijplezier, maar er is toch 1 merk waarbij Honda volledig in het niet valt en dat is…BMW!!!!
En ga niet lullen dat het geen vergelijk is omdat BMW's veel duurder zijn, tweedehands maakt het niet veel uit!
Dus de moraal van mijn verhaal: Honda rijders toon respect voor BMW rijders! Of…koop een eche auto: BMW! En ga vooral bij het stoplicht niet zo mans kijken en proberen wedstrijdje te doen, want jullie leggen het toch af! Laten we eerlijk zijn de snelste Honda's hebben vaak een 1.6 motortje terwijl dat bij BMW de instapper is haha!
Met sportieve groet,
Jaap