BMW kills Honda!

• BMW Rijder

Hallo Hondaboys!

Ik heb zelf 3 honda's gehad namelijk een 88-er CRX, een 93-er CRX del Sol en een 95-er Prelude en er moet me toch iets van het hart: vergeleken met mijn huidige

93-er BMW 325 Coupe reden al die Honda's als stront. Het begint al met dat lelijke plastieke interieur; geen 1 wat oudere Honda heeft een knap interieur!

En dan roesten die krengen ook nog! met name de crx-en. De motortjes lopen wel lekker alleen blijf je er wel olie in donderen! Echt als je een wat pitterigere rijstijl hebt dan is 1 liter per 1000 km doodnormaal!

Nee, dan mijn BMW Coupe, de auto trekt al die slappe 1.6 hondaatjes er dik uit!

De auto is geheel standaard al bloedmooi, wat je niet kan zeggen van de gemiddelde Honda. Laten we eerlijk wezen, een standaard civic of crx ziet er gewoon niet uit! Nee eerstmoeten er spoilerkits, 17 inch velgen en grote afschuwelijke stickers op om hem een beetje sportief te maken.

Als je dan ook kijkt wie er in nieuwe Honda's rijden: ouwe lullen! Dus geachte Honda rijders, ik geef toe Honda's bieden veel rijplezier, maar er is toch 1 merk waarbij Honda volledig in het niet valt en dat is…BMW!!!!

En ga niet lullen dat het geen vergelijk is omdat BMW's veel duurder zijn, tweedehands maakt het niet veel uit!

Dus de moraal van mijn verhaal: Honda rijders toon respect voor BMW rijders! Of…koop een eche auto: BMW! En ga vooral bij het stoplicht niet zo mans kijken en proberen wedstrijdje te doen, want jullie leggen het toch af! Laten we eerlijk zijn de snelste Honda's hebben vaak een 1.6 motortje terwijl dat bij BMW de instapper is haha!

Met sportieve groet,

Jaap

• Ricardo

Nou, ik zou zeggen Jaap, veel rijplezier met je nieuwe aanwinst en wees verstandig en stap dan ook gelijk over naar BMW-prikbord!! ik denk dat deze mededeling daar een stuk meer gewaardeerd wordt……………….!!!

grtzzz….for ever a honda driver!!

• FireFoxz

tsja, echt zo'n voorbeeld van iemand die teweinig aandacht krijgt

jongens, gewoon niet reageren…dat is precies wat hij wil

• Hondafreak

inderdaad gewoon lkkr laten gaan :)

• Okkie

Toch denk ik dat je er wel op in moet gaan, gewoon omdat een discusie houden hierover leuk kan zijn.

Zoals BMW rijder zelf al zegt heeft ie zijn BMW wel tweedehands moeten kopen, omdat ie anders niet te betalen is.

Dat het tweedehands bijna niet uitmaakt houd volgens mij toch echt in dat een BMW sneller afschrijft dan een honda.

Daar zal vast wel een rede voor zijn.

Overgins denk ik dat je een CRX niet met een BMW moet vergelijken.

Het is gewoon een heel andere auto, in een andere prijsklasse.

• foo fighter

tja maar BMW moet met motoren met een inhoud van 2.5 liter en meer komen om aan dezelfde prestaties te komen dan die van een honda die zijn vermogen uit kleinere motoren kan krijgen.een BMW 316 legt het dus eeeeeeecht af tegen een civic 1.6.en dan heb ik het nog niet over de betrouwbaarheid van BMW.ze lusten net zoveel benzine als olie!maar goed veel plezier met je auto(zolang het duurt)

• ehwald

veel plezier met je bmw , en over 3 maanden welkom terug?

• Hans

En dat moet anoniem??

Wees een kerel en maak je emialadres dan ook even openbaar, kunnen we tenminste even echt reageren zonder dat een moderator zich er mee bemoeit!

Dus geef je email ff, dan mail ik je wel..

• Okkie

Wees eens eerlijk, zou jij dat doen als je een negatieve opmerking over een bepaald merk op een prikbord van dat merk zou plaatsen.

Dit kan gewoon niet, omdat er altijd gekken zijn die zo gefrustreerd worden hierdoor dat ze mailbommen, virussen of wat dan ook naar dat email adres zouden sturen.

En zelf zet je je email adres er ook niet bij.

• Ricardo

Weer een tijdelijke tevrede klant die het niet door heeft dat hij genaaid wordt door BMW!!!

Laat maar jongens, hij komt vanzelf wel weer terug bij Honda, hij zit gewoon nog ff in een ontkenningsfase, thats all……….

grtzzz….Lude-driver