banden

• civic

welke band heeft de grootste stoep rand beschermer ik zou graag horen welk merk dat is want ik heb nu marshal maar dat is @!#$ want ik heb 7.5 j x 17" velg

en mijn banden zijn 205-40-17 dus steekt mijn band niet iets uit maar mijn velg en 215-40-17 past niet want dan loopt hij aan en 215-35-17 kosten meer dan 200 euro per stuk en dat vind ik wel erg duur .

groeten civic.

• Luder

maakt allemaal niet zoveel uit,heb nu toyos en eerst Bridgestones,die hadden een ietsje dikkere rand maar scheelt niet zoveel,en verwacht er ook geen wonderen van,als je met een redelijk vaartje de stoep raakt helpen ze toch niet,alleen als het voorzichtig een klein beetje misgaat met parkeren helpt het.

• civic

het scheelt wel veel want ik had eerst maxxis en dat was helemaal niks maar ik zat al te denken aan toyo proxes , bridgestone protenza of dunlop sp 9000.

maar volgens jouw kan ik dan het beste bridgestones nemen. maar in ieder geval bedankt

groeten civic

• Luder

de Bridgestones hebben maar 1 nadeel:de prijs,Toyos zijn goedkoper en bieden ook aardig wat bescherming

• Robbie

Alleen Toyes slijten als sneeuw voor de zon.

• Luder

ja dat klopt,volgende keer neem ik weer Bridgestone Potenzas echt een top band!

• badboy4life

De band met de dikste velgrand beschermer is de Falken ZE512 of anders de BridgeStone PolePosition 03.

• Henry

ik zou gaan voor de sp 9000 das een wereld band ook met velg bescherming