blinderen ramen

• asylum-g

heujj

ffekes nieuwe topic beginnen over geblindeerde ramen want da andere werd me een beetje te lang haha( maar wel heftig)

dus er is een nieuwe wet voor blinderen van ramen

en mag je dus niet de voorruit en niet de voorste zijramen blinderen??

dan heb ik toch best wel een vraagje voor de ome agentjes onder ons hiero

moet ik dan bij mijn delsol het linkerraam blinderen en de rechter niet aan de zijkant aangezien ik maar 1 raam heb aan de zijkant van de auto?? :) of komt daaro ook weer een nieuwe wet voor dat 2zitters helemaal niet meer geblindeerd mogen worde haha

ik hoor et wel

owja over geldverspilling gesproken

flitsauto's in potdichte mist whahahah losersss!!

• Hondafreak

BEN zkr geen politie agent maar heb beetje rond gevraagt over dat blinderen toen voordat je dat denkt :P.

En nee dat mag niet alleen je achterste :P.Het moet zo zijn dat het ander verkeer oog contact met je kan vinden……

Maarja..:P

GREEEEETTIINNNNNGGZZZZZZZZZ Ronald

• Blind Chicken

Er zijn toch ook auto's die standaard vanaf fabriek al geblindeerde ramen hebben.

Hoe pakken ze zoiets dan aan?

Dit doet me beetje denken aan het derde remlicht verhaal van een paar jaren geleden.

• Luder

waarom moet je oog kontakt hebben……..op de weg letten moet je!!!!!

• accordR

Bij mij zijn ze ook getint rondom,

en bij ons bij de club zit er zelfs een die er een officieel cerctificaat bij heeft gekregen

die heeft zelfs de voorraam ook gedaan,

en nog wat;

iemand van honda extreme team had zijn ramen getint, en werd toen aangehouden en moest het ter plaatse verwijderen.

Hij heeft hiervan een klacht ingediend, en alle kosten vergoed gekregen.en zijn ramen weer opnieuw getint.

en trouwens als ik me niet vergis is de nieuwe toyota avensis standaard al met getinte ramen.

het gaat er ook maar net om hoe dat de keurmeester het beoordeeld.

gr. AccordR

www.type-r.nl

• FireFoxz

jongens jongens jongens, hou nou toch eens op met die discussie's over geblindeerde ramen

je mag al je ramen blinderen, hou minimaal 25% lichtdoorlatendheid en er is niks aant handje

meneer agent mag het er niet zelf vanaf @!#$ en mag jou ook niet bevelen het eraf te @!#$

vooruit zou ik niet blinderen ivm veiligheid maar zelgfs die mag je blinderen

• asylum-g

nou je moet wel es oogcontact hebben zeker als er es een lekker wijffie naast je rijdt tjsa dan kan je wel op de weg letten maar we weten wel beter :P

greetz G

• Grousta

Raampie kan ook naar beneden dan.

• asylum-g

ja das waar maar als het nou keihard regent en/of hagelt hou ok liever da raampje dicht