Attentie voor auto's met geblindeerde ramen en herriepotten!!!!

• Robbie

Ik kwam vandaag uit school (Eindhoven), stap in mijn Civic en rijdt door het centrum heen. Word ik aan de kant gezet door meneertje motoragent. Mijn uitlaat maakte teveel herrie (Simota) en mijn folie moest ook van mijn ramen. Mijn uitlaat moest worden vervangen door de originele of een demper.

Mijn aanhouding was het gevolg van het uit de hand lopen van getunede auto's. “Het loopt voorts te spuigaten uit met al die auto's, wij hebben sinds kort de opdracht gekregen om mensen met opgeschowede auto's en met herriepotten direct staande te houden en een waarschuwing te geven” aldus meneertje motoragent. Ook vertelde hij mij dat binnenkort direct kentekenbewijs deel I zal worden ingenomen als je auto niet voldoet aan de normen. je krijgt dan 10 dagen hem in originele staat te laten zien op het bureau anders gaat het kenteken terug naar de RDW voor een nieuwe keuring.

Kijk maar wat jullie hiermee doen maar jullie zijn dus gewaarschuwd

Robbie

• OzzY

Ik heb gehoort dat er deze weekend veel controles zouden zijn in omgeving van Eindhoven. Precies te zijn de nacht van zaterdag naar zondag.

Men zal dan op autopapieren,verlichting,gordels,banden enz. enz. letten.

Zorg dat “de blauwen” niks op je kunnen verdienen….:))

• Fred

das lekker zeg………….zondag is er een mega honda meeting in Asten (bij eindhoven)

• vincent

EEN IK GEEF OOM AGENT GROOOOOOOT GELIJK

• foo fighter

sukkel, ben je zelf agent of zo?

• vincent

ja,ik werk bij de KLPD misschien wel eens mijn Volvo gezien?

• Fred

zout toch op dan,agenten moeten eerst maar is het verschil leren tussen mistlampen/verstralers en breedstralers voor dat die sukkels eigenhandig gaan bepalen dat jij je dure folie er af moet halen(als het er tenminste profecioneel op zit bedoel ik dan he? dus geen bubble en scheur troep)

• accordR

ik ken iemand die was ook aangehouden om dat hij zijn ramen had getint, en die moest die ter plaatsen er afhalen, maar er is geen verbod op het tinten van de ruiten , zelfs niet de vooruit, dus hij heeft een bezwaar ingediend en hij heeft al zijn centen terug ontvangen. dat heeft de politie ( klpd of de staat ) veel euro tjes gekost.

ik denk dat ze niks anders te doen hebben.

dat ze maar eens wat nuttigs doen………..

• Cool Henkie

wat ben jij voor sukkel jo?

vincent schreef:

>

> EEN IK GEEF OOM AGENT GROOOOOOOT GELIJK

• Hondafreak

vincent schreef:

>

> Er is een verandering in de wet,en nu mag dat dus niet

> meer,en trouwens ik waarom moet ik het verschil tussen ver en

> breed stralers weten als ik een bekeuring geef voor

> geblindeerde ramen

Nou zolang ik weet zegt de wet : Je mag niet je voorraam en zijramen blinderen aan de voorkant….

Maar je mag wel je achterste ruiten blinderen…zolang ik weet dan he ;).

En hebben jullie niks beters te doen ofzo??

Zoals junkies en criminelen oppaken ipv iemand lastig vallen die zijn auto beetje mooi wil maken?.

Als je belt omdat je ze nodig hebt krijg je te horen…Ja sorry meneer we hebben op dit moment niet genoeg mensen op u te kunnen helpen..bel maar als het echt nodig is dat we moeten komen….

Nee de meneertjes in blauwe pakkies hebben het druk met jongeren aan te houden omdat hun uitlaat harder gaat als normaal en omdat hun raampjes getint zijn…..Soz maar ik zie nog steeds niet het probleem van een uitlaat en je achterste ramen getint te hebben..maar goed zal wel aan mij liggen want als je het zegt tegen een wout krijg je alleen maar een dreiging van HEY meneertje wil je een bekeuring….Kortom je kunt nooit in discussie gaan met ze want op een of andere manier als je ze uitlult krijg je vast een bekeuring wegens het uitschelden van ambtenaar in functie blabla…

Zo weet niet of het ergens opslaat maar dit wou ik kwijt dunno why maarja zal wel door bier komen en vind dat toch aardig wat klopt van mijn verhaal :P

Greeeeetingzz Ronald