overstap naar BX GTI

• Dennis

Hallo,naar jaren lang in een CRX gereden te hebben heb ik nu naar vele problemen

{zoals iedere CRX rijder die heeft} eindelijk de overstap gemaakt naar een ander merk.Te weten een CITROEN BX GTI,vrienden na in deze auto te hebben gereden

wil je niks anders meer dus ga een proefrit maken en huiver van de BEEST…

Mijn reactie was zeer goed,wat een POWER….

Dennis {voormalig crx rijder}

• PJ

Ik reageer normaal gesproken niet op dit soort berichten, maar ik dank je voor deze humoristische bijdrage….whahahahahaaa :D

Funny man

• Dennis

HE,ik was vroeger ook een van jullie crx rijders maar er is meer dan dat.

De BX heeft ook een lowrider systeem een de meiden vinden dat zeer impossant als ik aan het cruisen ben.

Ik heb met deze BX meer dames versierd dan met de CRX en dat is voor mij een goed bewijs……

• foo fighter

Dan zijn dat zeker meiden uit een zwakbegaafden inrichting zeker? in ieder geval geen slimme meid want welke meid laat zich nou nog versieren door middel van een AUTO??!! wordt wakker man.als een meid op mijn auto valt en niet op mij wat voor relatie heb je dan

• Dennis

He,food fighter

Ik heb het hier niet over een relatie met de betreffende meiden,maar gewoon scoren

En ik heb nu ook nog genoeg ruimte op de achterbank {kan ik van de crx niet zeggen}

Hoe doe jij dat dan in jou crx? {ps:wat voor petje heb jij op?}

• PJ

“jullie crx rijders” ?

Ik ben zelf niet in het bezit van een CRX, mijn Honda heeft nog minder ruimte :)

Jij hebt een leuke vorm van humor, waardeer ik wel. BX roeleert!

• Dennis

PJ,waarschijnlijk moet je dan op een Honda scooter rijden want minder ruimte dan in de crx is er volgens mij niet.

Maar ik waardeer dat je de overstap naar een BX overweeg,hierbij heb ik weer een van de Honda gelovige kunnen redden en dat geeft altijd een goed gevoel.

GO BX GO FASTER

• Grousta

Ieder zn keus. Ik rij liever in een Honda dan een BX dus ik zie ook niet het nut dat je dat hier meld. Maar hoe je hier reageert kan ik wel zien dat je geen echte auto liefhebber bent en alleen een auto hebt om te scoren. Wel diep triest.

• Dennis

Grousta,mijn voormalige Honda vriend.

Tuurlijk mag iedereen rijden in wat voor een auto hij wil,maar dat betekend dus ook dat ik het in de groep mag gooien als er betere auto's zijn.

Als ik geen autoliefhebber ben waarom rij ik dan wel in een beest van een wagen?

Dat ik hierbij ook geregeld meiden scoor is een meer dan leuke bijkomstigheid of ben je het daar niet mee eens?

Jij heb toch ook 2fast2furios stickers op je auto en misschien zon picknicktafel als spoiler?

Dit doe je toch ook om op te vallen……

MORE POWER? BUY BX POWER

• PJ

Nee, geen scooter helaas, er is echt één Honda waar je nog minder ruimte in hebt dan een CRX……

Maar wellicht is het serieus het overwegen waard om een BX aan te schaffen. Wat adviseer jij me: De GTI, of kan het ook een andere uitvoering zijn…..