hoop dat jullie het wel weten

• tod

Sorry dat ik jullie moet lastigvallen op jullie forum met een ander merk maar jullie tunen toch meer lijkt mij zo, dus jullie weten meer.

Ik ben van plan om een toyota celica te kopen ( uit 96) maar ik kan geen tuners vinden, heb nu een astra uit 98 met een nokkenas en spagettie en met de nokkenas viel die stationair uit, dus een chip moeten kopen (veel meer geld dan ik aan een 1.6 wou uitgeven) maar ja ander verhaal.

Maar bij opel had je mantzel en nog meer duitse tuners met allerlui snufjes om meer pk/nm uit je auto te halen powercaps enz.

Mijn vraag is nu heb je site voor jappeners waar ze ook zulk soort dingen hebben.

zonder over te moeten gaan op superchager/turbo's.

alvast bedankt

• weerdow

je moet anders gewoon een keer kijken op www.totalcarconcept.nl

greetz weerdow

ps het uitvallen van je auto in stationair komt omdat de nokken te spits zijn en dan moet je hem idd met gas bij geven aan de praat houden.

• tod

Het zou leuk zijn geweest als ze hadde gezegd 268o kan,en met meeer 274o moet je wel een chip nemen ( je zou denke die gaste hbbeer verstand van, niet dus) , nemem i.p.v me weeer dooor te verwijzen naar eps om dan weer naar het kastje naar de muur te gestuuurd te worden.

niet waar het

Ik wist dus l te niet waar het aan lag en begon al eps de schuld te geven, heeel onterecht.

Ik weer groningr opgebelld (heel onterecht dus), maar mijn prob was nog niet opgelost.

Mijn opel had heel de dah gratis bij opel gestaan maar ze konde niks vinde en dachte dat aan mijn chip lag, maar het is dus vrij normnaaal dat zij bij scherpere nokkenassen ook een chip leveren

Leefde echt een maand in wat is dit.

Maar bedankt voor de link.

• Luder

je kunt het beste naar HyperformanceTuning in Briele gaan,dan gaat het helemaal goed komen met je wagen