Ik wil m`n embleem van me voorbumper verwijderen(prelude 92") zit die geplakt of hou ik dan ook 2 gaatjes over????
Hmmm…… dan denk ik toch maar dat ik`m laat zitten dan of iemand moet een gouden tip weten zodat ik niet héél m`n voorbumper hoeft over te spuiten alleen voor die 2 gaatjes.
maar luder, bedankt voor de info en als je zaterdag nou niets hebt te doen, kom dan toch 1 keertje langs bij de Hondaclub-zuidholland, als je het dan nogsteeds niks vindt dan kom je daarna toch gewoon niet meer, ik weet dat je voornamelijk alleen in Prelude`s bent geintresseerd maar ik ben er met mijn Lude en het is zeker de moeite waard…..
dit is het adres….langs de A-15 op het parkeerplaats van de shellstation(Portland) dus als je over de brienenoordbrug komt dan ga je richting europoort en dan ga je bij Rhoon over de snelweg weer terug en zodra je de snelweg weer op wil neem je gelijk de afslag shell-Portland en dan zie je vanzelf achter de pomp allemaal Honda`s staan en dat word met de 2 weken steeeeds drukker en gezelliger, ohja het is van 19.00uur tot ?????
ps. als je komt kom dan echt om 19.00uur want het is vrij snel daar donker en dan gaan we meestal ook ff naar de ETC-put!! (allemaal verschillende merken en tuning-gekken maar wel ook gezellig)
grtzzz….Lude-driver.
ik zal is kijken of het me een keer gaat lukken,heb meestal wat op zaterdag,kunnen ze van die club dat niet eens een keer op zondagmiddag doen ofzo,wie weet wordt het dan nog wel drukker,veel mensen vervelen zich op zondag middag
en wat of waar is de ETC put???is dat sprintjes rijden in de havens?
kom ik al bijna 2 jaar niet meer bij dat sprint gebeuren,maar ze schijnen het nog steeds hier en daar te doen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?