Tuning zegt veel over jezelf

  • REO2KNO

    Soms zie je auto's rijden, dan denk je…. pfffffffff…. kon het niet een beetje minder die mega achtervleugel… of… mega blinkende velgen…… offfff…. mega verlaagd…. tuning zegt veel over iemand….. hoemeer poespas aan de buitenkant… hoe meer iemand een minderwaardigheids-comflex heeft…. denk dat een echte tuning-freak meer motorisch is…..

  • vteccc

    Ik vind zowieso dat in Nederland heel veel optisch wordt getuned.

    De buitenkant wordt (maximaal) uitgebouwd en motorisch misschien een andere luchtfilter en uitlaat. Kom veel in Belgie, daar lopen ze minstens 10 jaar voor op Nederland.

  • PJ

    So what…laat iedereen lekker in z´n waarde. Is niet iets waar ik me druk over ga maken, ik doe wat ik leuk vind en ander doet wat hij/zij leuk vindt. No problem toch? Het is in mijn ogen niet terecht om te oordelen over iemand omdat hij net even een andere smaak op tuninggebied heeft dan jezelf……

    En trouwens, in Belgie zie je juist veel extreme auto´s, meest optisch getuned met een lichte, ongetunede motor (uitzondering daargelaten)

  • Hondafreak

    Juist……En de ene vindt het mooi op zijn auto om dik op te bouwen en ander vind het niks ja jmmr dan laat hem jij rijdt er toch niet in :S

  • Luder

    inj blegie zijn het soms zelfs diesels die er super wreed uitzien

  • Luder

    waarom heb je eigenlijk de behoefte om dit hier te melden?

    dat zegt denk veel over jou……………

  • Ricardo

    En waar kom jij vandaan dan Alaska!?!?!

    ik kom voor me werk geregeld in België en spreek ze ook en wat denk je….. ze hebben daar strengere regels als hier in Nederland dus tunen ze vaak alleen maar an de buitenkant want anders komen ze vaak in de knel met hun jaarlijkse keuring!!

    en dat hebbùh die Belgen me zelf verteld!!!

    dus mr. vtecc…… weet niet waar je die info vandaan hebt maar je hebt er de ballen verstand van!!!

    men zegt vaak, hé domme belg! MAAR bij jou moet het zijn, hé domme hollander!!!

    en wat betreft REO2KNO, wat dat ook mag betekenen…. jij zegt ook veel over je zelf…..SUKKEL!!!!!! het gaat hier over het algemeen alleen maar over tunen, dus wat zoek je hier en waarom reageer je hier op dit prikbord!? en waarschijnlijk rij jij in een Fiat panda(standaard natuurlijk) ook van die sukkels/nerds…….

    vteccc schreef:

    >

    >

    >

    > Ik vind zowieso dat in Nederland heel veel optisch wordt

    > getuned.

    > De buitenkant wordt (maximaal) uitgebouwd en motorisch

    > misschien een andere luchtfilter en uitlaat. Kom veel in

    > Belgie, daar lopen ze minstens 10 jaar voor op Nederland.

  • vteccc

    Iedereen moet zelf weten wat hij of zij met zn auto doet, helemaal mee eens.

    Ik wil alleen aangeven dan een andere uitlaat monteren + luchtfilter al tuning is voor velen in Nederland.

    Terwijl ze het in Belgie enz. veel beter aanpakken met bumpers, skirts dergelijke.

    Ze doen gwoon meer aan zn auto.

    Wat in Nederland pas laatste jaren van de grond komt (misschien mede dankzij Fast & Furious), doen ze al jaaaaaaaaaaren in buitenland.

  • vteccc

    Oh jaaa….Ricardo….wat heeft t voor zin om iemand sukkel of domme Nederlander te noemen op een forum, Ik vertel MIJN manier van denken, als dat jou niet aanstaat kan je dat ook normaal zeggen.

    Een forum is toch om gedachten uit te wisselen !!!

  • Ricardo

    Oké sorry voor die uitdrukking, die neem ik terug!!

    maar je kwam in je eerste mail zo gefrustreerd over met je uitlatingen dat ik gelijk dacht van… wat zeur je nou! maar bij je latere reactie begrijp ik je beter, vandaar die woorden neem ik terug…..

    maar wees dan de volgende keer iets duidelijker en dan zal je van mij alleenmaar positiefe reacties krijgen, hopend ben ik nu wel duidelijk genoeg en wie weet spreken we elkaar wel op een meeting en dan zal je zien en ik ook dat we het allemaal niet zo negatief bedoelen, toch!?!

    grtzzzz….Pirewiet666.vteccc schreef:

    >

    >

    >

    > Oh jaaa….Ricardo….wat heeft t voor zin om iemand sukkel

    > of domme Nederlander te noemen op een forum, Ik vertel MIJN

    > manier van denken, als dat jou niet aanstaat kan je dat ook

    > normaal zeggen.

    >

    > Een forum is toch om gedachten uit te wisselen !!!