was het nog wat gisteren?
wat voor hondas waren er en hoeveel? ,misschien kom ik volgende keer ook
tjá…. dan denk ik dat Transferium niets voor jou is want om eerlijk te zijn ben ik zo`n beetje de enige Prelude-bezitter die daar elke keer weer staat!!
en voor de rest ……alle wagens die je maar kan verzinnen en met de week komen er steeds meer scooters bij ….hmmm, tja niet echt mijn publiek maar ach, zij moeten toch ook wat te doen hebbùh op vrijdag avond!!
MAAR vandaar dat ik nu bezig ben met een eigen club(www.tuningfreaks.nl) de site is bijna online en ook voor iedereen, dus niet alleen Honda`s maar ook andere merken(ook niks voor jou dus, mr luder!) maar ga me ook inschrijven bij een echte Hondaclub-Z.holland en daar komen alleenmaar Honda`s en wat denkje …..ben geloof ik weer de enige Lude-driver!! dus ik denk dat je enkel bij Preludeteamholland, aan al je verwachtingen zal doen, voor de rest is er weinig voor echte Ludedrivers, dat merk je al als je een onderdeel zoekt voor je prelude en meestal betaal je dan ook meer als voor een ander merk(tjá exclusief hè)
maar als je toch nieuwschierig bent naar de nieuwe hondaclub moet je maar eens ff langs komen op zaterdag 4 okt aanstaande in Rotterdam(europoort) bij benzinestation Portland langs de A-15 en als je het dan echt niks vindt dan kom je er na toch gewoon niet meer(niets verplicht hoor) en dan ben ik tenminste niet de enige Ludedriver daar, kijk maar of je wil komen……
grtzzzz…… Pirewiet666.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?