crx

• sander

Hoi, ik ben bijna 18 jaar, heb goed gespaard en wil een crx kopen.

nu zou ik wat meer informatie willen over het verzekeren en de belasting die ik moet gaan betalen.

verder zou ik nog wat meer info willen over dingen waarop ik moet letten bij het kopen van een crx.

alvast bedankt.

groetjes sander

• FireFoxz

verzekring word waarschijnlijk wel duur, maar das niet zo raar natuurlijk. je valt in de risicogroep en je koopt een auto met pkaas. waarschijnlijk wil niet eens elke verzekeringsmaatschappij je verzekeren. fbto en centraal beheer achmea willen je waarschijnlijk wel verzekeren. wat je ook kunt doen is je auto verzekeren op 1 van je ouders hun naam. nadeel daarvan is dat je zelf geen “no-claim” opbouwd

wegenbelasting zal wel meevallen aangezein het een lichte auto is

bij de aankoop let vooral op roest bij de voor en achterschermen. een onovergespoten crx heeft vrijwel altijd roest. ik zou bij voorkeur 1tje zoeken die in voorgaande jaren is overgespoten. motorisch zijn ze erg sterk. altijd proefritje maken en let erop of je dingen hoort rammelen als je rijd of schakeld.

moterkap open en kijken of de pakkingen nog goed zijn, dus dat er geen olie aan de rand van de pakkingen zit. kijk ook ff wanneer de distributieriem vervangen is en of alle onderhoudsboekjes erbij zitten. het zijn best sterke motoren maar koop er geen 1 die boven de 250000 km zit.

wat voor crx wil je ? een goeie crx vtec kost al gauw 5000 euro

• rb2db

ja vooral op roest letten,want roesten doen ze ,die krengen

• Mr. X

Ik zal maar gelijk voor een VTEC gaan…. want je wilt toch sneller op ten duur….. misschien moet je eens in duitsland gaan kijken…. daar zien er beter uit dan in nederland….

• Rob Visser

Hallo Sander,

Ik heb mischien een mooie CRX voor je.

Honda CRX Esi 1.6 Vtec Del Sol Hardtop Cabrio

1996, Zwart metallic, 140000 km, Boekjes aanwezig, Dealer onderhouden, In nieuw staat, voor de prijs van €. 6990,-

Interesse ?? 010-4131704/ 06-26534147

of email info@deautobemiddelaar.nl