HONDAMEETING

• Carolina Lemmens

Hallo liefhebbers,

Wij willen in Rotterdam en omgeving een hondaclub gaan opstarten.We willen eerst een paar meetings houden om te kijken of er genoeg animo voor is.De eerste zal zijn op zaterdag 13 september.De locatie word alleen via mail of telefoon door gegeven.HEB JE INTERESSE NEEM DAN SNEL CONTACT MET ONS OP via: hondaliefhebbers@lycos.nl of 06-27305162

Met vele groet en tot honda's

Carolina Lemmens

• BadBoy4life

Oh Carolina…………

• janjaap de 2de

komen zeker alleen afgeknaagde ouwe civicies en crxen of ook nog mooier spul?

• janjaap de 2de

ouwe troep met jonge pikkies die zich niet kunnen gedragen en lomp (stoer? ) doen tussen andermans mooie wagens in,burnen endergelijke

sorry dat ik het zo zeg,maar zo gaat het meestal

• Honda Club Nederland

Nou dit is dus niet aan de orde op onze meetings.

Dan heb je toch ECHT een andere club in gedachte!!

• Honda Club Nederland

Tja als je niet eens weet waaruit onze club bestaat, dan snap ik niet dat je reageert.

Lijkt wel lichtelijk gefrustreerd??

Wij hebben idd wel mooier spul ja

Maar als je niet beter weet, kun je ook gewoon komen kijken hoor!!

janjaap de 2de schreef:

>

> komen zeker alleen afgeknaagde ouwe civicies en crxen of ook

> nog mooier spul?

• Honda Club Nederland

OEPS VERKEERDE TOPIC!!!!!

SORRY, D8 DAT HET DE ONZE WAS.

HAHAHA, TJA KEN GEBEURE.

• Carolina Lemmens

Bij onze club worden er regels gesteld net als bij andere clubs. Het word van alles wat mooi lelijk oud jong maakt niet uit.

Er komen eerst wat meetings en dan pas een club. Bedankt voor jullie reacties en Honda club nederland ik vind jullie ontzettend goed met wat jullie bezig zijn en ik hoop dat het ons ook zo gaat lukken

Met vele groet

Carolina lemmens

• ricardo

wil je ons op dit prikbord wel op de hoogte houden van je vordering met je stand van Meetings(aantal opgegeven geintreseerde mensen) en hoe het met je club-opbouw gaat!?!? want dat lijkt me wel geweldig en ben zelf ook zeer geintresseerd als dat mogelijk is, ik woon nu tijdelijk in Aphen a/d rijn(nootgedwongen helaas)

maar kom zeker weer zo spoedig mogelijk in Rotterdam wonen!!!

aangezien ik nog regelmatig in Rotterdam rond rij in mijn Prelude en op zoek ben naar een Honda-club(in de buurt van Rotterdam dan) lijkt het me een geweldig idee Carolina, want als je een echte Hondafreak zoekt “that`s me”

ik rij al 10jr Honda`s…. civic 89r, crx 88r, accord 90r, prelude 89r, prelude 91r, prelude 92r en je snap wel wat de volgende word …..Prelude-vtec uit 94/95r.

dus je ziet, ben nogal een Hondafreak met name Prelude!!!

veel succes en hoop dat het je lukt!!

• Carolina

Hey ricardo,

Wat fijn om te horen dat we nog echte diehards hebben….. Ik wil je echt graaf verwelkomen bij onze eerste meeting……… Zo te zien bruis je van tips en ideen en je kan altijd terecht bij hondaliefhebbers@lycos.nl.De locatie kan je dus ook via deze mail opvragen. Ik rij zelf nu in een rode honda civic uit 88 en hij rijd ontzettend goed. Mijn 2e project is een crx-vtec en als het goed is gaat mijn vriend een prelude kopen uit 92-94 dat heet als het geld er is. Ik hoop snel wat van je te vernemen en je te verwelkomen op onze eerste meeting op 13 september. Zou je niet kunnen dan is de volgende op 27 september. We zijn nu druk bezig met adverteren en reclame maken. We hebben nu 13 inschrijvingen in 3 dagen. Dat is toch goed!! Nu maar hopen dat het weer goed gaat zijn. de meeting begint om 19.00.

Met vele groet

Carolina lemmens