accord met 100000

• lamjanus

Beste mensen,

Ik heb bij een dealer een Honda Accord 2.0i LS uit 03-1999 gezien met 100000 km op de teller, is dit nog verantwoord om te kopen?

• Michel

Ja natuurlijk!

Het zijn degelijke auto's.

Ik heb een keer een accord uit 1997 gezien met bijna 500.000 km op de teller op LPG en die werd aangeboden voor 2750 euro.

Ik rijdt zelf ook Accord en mijnes staat op 175.000.

Geen centje pijn hoor. Ik heb er nooit problemen mee en geef em goed en op tijd! zijn beurten.

Deze motoren kunnen eigenlijk niet stuk gaan…

Veel succes

Groeten Michel Bosveld

• FireFoxz

een accord met een ton op de teller is eigenlijk nog zo goed als nieuw, er zitten ijzersterke moteren in. een ton is niks voor dat beessie

• J.D.M

alleen ben je wel getrouwt met die auto

als de km stand tehoog word raak je hem aan de straatstenen niet meer kwijt.

of je krijgt er een lullig bedrag voor.

verder is die auto net ingereden.

en bij normaal gebruik kan je nog vele jaren plezier van hebben.

maar kijk ook goed om je heen hoor.

een honda bij de honda dealer is vaak heel duur.

ondanks de hoge km stand vragen ze nog echt de jackpot.

terwijl de meeste slijtage onderdelen bij die km stand versleten of vervangen zijn.

je mag er van uitgaan dat de honda dealer ze vervangen heeft.

een garantie van 6maanden mag je ook minimaal verwachten vind ik.

succes er mee

• Michel

Inderdaad een garantie van 6 maanden zou ik zeker doen!

Volgens mij krijg je tegenwoordig bij zo'n jonge auto zelfs 12 maanden garantie.

Ik had mijn vorige Accord met 398.000 km op de teller aan een handelaar verkocht.

dit was een 2.0i 16 V Airco en alles erop en eraan uit 1991. Mooie, fijne auto.

Deze heb ik weggedaan omdat ik er bij de handelaar veel geld voor kreeg. in 2001 kreeg ik er 6500 gulden voor. direct in het handje.

Dus als je kan het inderdaad een huwelijk noemen maar met een flitsscheiding ben je er zo vanaf….

:)

Groet Michel

• wouter

een wagen met vier ton en 6500 gulden, mmooooie deal koopje een auto van van 4 jaar heb ie dat ook 200 duizend km , koop ik liever een auto met 100.000 km lager

en nieuwer.

• wouter

geen auto met vier ton kpoen, kan je hem gelijk reviseren. 4 duizend Euro,

Kun je gelijk een auyto van 5.000,00 kopen