boxen inbouwen delsol VTI ???

• asylum-G

hallo,

k ben sinds kort een trotse bezitter van een delsol vti maar nu heb ik 1 probleem

ik heb een subwoofer achterin liggen en bij mn vorige auto perfect geluid,maar nu hoor ik em amper, ik denk dat et komt door die afscheidingswand, en achter mijn stoel moet ik ook 2 boxen plaatsen maar er past bijna niets in, dus wie weet welke boxen er geschikt voor zijn??? ovale passen niet in ieder geval…en hoe krijg ik beter geluid ‘in’ mn subwoofer, aan de versterker ligt het niet want das een ultimate vortex 2kanaals met 200 watt rms per kanaal. en mn sub is een kenwood ecxtasy van plus minus 600 watt,in de kofferbak perfect maar tijden het rijden hoor ik hem gewoon niet.

bij voorbaat dank

guido

• Michel

Er zit maar een ding op om een goed geluid te krijgen!

2 speaker in de deuren en je sub achter/tussen stoelen in!

Het is krap maar zeker niet onmogelijk!

Zoek anders effe op crxclub, zji kunnen je zeker helpen.

succes!!

• FireFoxz

eigenlijk zou je je sub gewoon moeten horen, bassdreun moet overal doorheen gaan

ik heb een accord sedan en alles is met metaal afgescheiden, maar mn sub hoor je wel.

vraag me dan af of je er wel genoeg vermogen op hebt staan

• asylum-G

hey

ja vermogen genoeg staat er wel op, per kanaal 400 watt max ( 200rms) en de subwoofer staat gebrugd over 2 kanalen dus minimaal 400 watt rms staat op die subwoofer. ik snap er zelf ook niets van want normaal hoor je het gewoon goed. maarja ik kijk wel hoe ik dit oplos verder

• FireFoxz

ja, das wel heel raar

je zou bijna in een geluidsdichte kamer moeten gaan zitten wil je het zover krijgen dat je een sub niet meer hoort

kan je de ingangsgevoeligheid (gain) van het kanaal op je versterker waar je sub aan hangt niet hoger zetten ? dan zou ie veel harder moeten gaan

eerlijk gezegd kan dat verder het enigste zijn wat je nog zou kunnen veranderen, anders zou je em gewoon moeten horen

• Michel

Het kan prima hoor dat je weining hoort.

Geloof me, als je echt een goeie sound wil moet je eigenlijk het hele zaakje binnen zetten.

Ik heb een Accord van 1998 en er zit ook nog een gastank tussenachterbak en bank….

Ik heb niet veel problemen gekregen met subje.

Maatje van me heeft een Benz en daar zit achter de bank de benzinetank nog.

Hij moet echt veel vermogen geven om wat te horen.

Veel succes!

• Hondafreak

Niet toevallig een knik in je kabel (die met tulpplugjes) zitten????.Had het wel bij mijn vorige auto en toen most ik steeds aan dat kabeltje gaan lopen draaien bij de versterker totdat ik goede bass had.

Ik zou ook ff kijken of de versterker goed staat ingesteld en de radio goed staat ingesteld (vooral naar je bassbox toe).

Had ik ook eerst niet goed en had echt harde bass……tuurlijk is leuk maar niet als je de bass meer hoort als de muziek zelf…..

Dis enigste wat ik erop te zeggen heb…

Greetingzz Ronald

• Hondafreak

Kijk ook ff of die goed massa maakt

• asylum-g

joow

ik heb gewoon mn sub achter mn stoel gezet voorlopig, tis ff behelpen voor de passagier als tie wat lang is maja,

k hoor tenminste mn bass weer es :P

thankzzz greets G

• asylum-g

hey

ja alles is goed aangesloten, freqeunties ook goed enzo gain ook en alles geen kortsluiting of iets anders

k heb mn sub gewoon achter mn stoel gezet en nu hoor ik em wel goed die sub, maar vind et nog steeds vreemde zaak, in mn kofferbak hoor je niets of je moet er met je hoofd inzitte maja da rijd lastig :)

in ieder geval bedankt

greetz G