Bumper & Spoiler.

• Hondafreak

Goedendag Mede Honda rijders,

Heb weer eens een vraagje.(2 zelfs).

De achterbumper is die makkelijk eraf te halen of zeggen jullie van nou dat kun je beter laten doen.Zo ja………hoe dan zoadt ik niet zodadelijk raar sta te kijken als die e rniet afwilt opdat ik nog wat ben vergeten.

Op mijn achterklep heb ik een spoiler (bijna iedereen wel,bedoel ook gewoon de originele).

Als ik die eraf haal (neem aan dat die vast geplakt zit) wordt het er dan lelijkere op??.Zie vaak hondas met nog een spoiler er overheen dus vandaaar de vraag.

Alvast Bedankt

Ronald

• OzzY

Wa voor Honda is 't?

• J.D.M

ik gaat er vanuit dat het over een crx gaat.

die achterbumper is geen probleem.

die spoiler zit vast met boutjes en moertjes nippeltjes en schroefjes……..hehe

gewoon laten zitten.

als je een andere spoiler wilt hebben dan zal je je achterklep moeten strak maken en spuiten.

• Hondafreak

Oke thnx en het was idd een Crx :)……..Thank you

• Hondafreak

Nou de bumper zit weer recht :D.

Maar kreeg de bumper er niet af zat boven in ergens vast wat kan het zijn…….zitten er onder der licht units (dus nie middenstuk want wet dat daar wel 1 zit :P) ook nog bouten??Of wat anders??

Greetingzz Ronald

• Grousta

Als het netzoals de Civic is dan moet je ff in de bagage ruimte kijken en dan onder de mat van het reserve wiel. Al het goed is zitten daar twee bouten. Deze losdraaien is zo klaar maar dan komt het. Onder de auto zitten er ook twee en deze zijn meestal al wat aangetast en willen moeilijk los.

• Hondafreak

Oke Bedankt :D

• tazbar

2 bouten onder los draaien (groote kruiskop)

onder en boven.

boven loopt een strip van links naar rechts daar klemt de bovenrand tussen)

rustig wrikken en komt dan gemakkelijk los.

deze manier is makkelijk je hoeft dan niet met het terug plaatsen van de

bumper te stellen dus hangt zoals voor heen.