Supercharger civic 1.5i LS Vtec-e (bj2000)

• Black

What's up peeps,

Weet iemand misschien wat meer over een supercharger?

Ik wil hem plaatsen op een civic 2000 1.5i

Vtec-e !

- Kan dit wel?

- Is mijn motor hier tegen bestand?

- hoeveel pk's win in ongeveer?

- Hoe snel trek hij van 0-100km

- Wat zijn de kosten voor die S.C. incl. inbouw.

- Moeten er ook nog andere dingen worden aangepast BEHALVE MIJN REM SYSTEEM NATUURLIJK ???

En naar TCC en Hyperformance kan ik bellen voor info maar die willen het liefs dat je ff langs komt.

So who can help me with some info.

• BadBoy4life

Kan zeker, je motor is er eigenlijk niet zo geschikt voor, is gemaakt op zuinigheid, niet op snelheid.

van 0-100 zal wel een stuk sneller zijn….

Kosten zijn iets van 4000 euro dacht ik….

Tja wil je nog meer pkz, moet je ook je inlaat en uitlaat veranderen, voor verdere vragen zou ik bij hyperperformance of cwa tuning langsgaan…

Maar een enigineswap lijkt me beter voor jou, een B16A2 blok met 160pk….

• Black

Thanks BB4life,

Maar betreft het swappen dat lijkt mij ook wel interessant MAAR..

mijn huidge motor is nog zo jong.

Want als ik dan eeb B16a2 koop , hoe betrouwbaar zijn die motoren, zijn het oude of nieuwe motoren.

Want waar het eingelijk op neer kom je hebt een z.g.a.n. auto en daar haal je de goeie motor eruit voor een oudere motor.

Gaat dat niet voor problemen zorgen?

Black

• BadBoy4life

Tja je kan ook voor een nieuwe integra motor gaan, ligt er alleen aan hoeveel € je wilt uitgeven….

• Black

Nou rond de 4500 euro zou ik willen uitgeven.

Welke type motor zou ik dan kunnen kopen ?

Een integra of vti?

Een intergra heeft 190pk en vti 160pk je zou zeggen een integra maar is dat ook zo? ziiten er nog nadelen aan die 2 type blokken?

Voor 4500 euro van welk bouwjaar is het blok dan ongeveer?

• janus

je kan ook bij een autodemontagebedrijf specifiek voor honda, informeren naar een donormotor ik weet van een maat een maat die opel rijd dat ie zijn donormotor heeft een opeldemontage bedrijf en die werd afgelevert bij het desgewenst adres, bv de dealer, tuner of iemand die handig is met een garage.

• J.D.M

verkoop die 15ls

en koop dan een vti

scheelt je een hoop gedoe en geld.