Meeting

• Richard

Hey mensen Midlands gaat uitbreiden haha!

We krijgen naast onze crew, dat wil zeggen onze hele race club, een showteam die ons zal vertegenwoordigenop de legale meetings en tunings shows.

Dit betekent echter wel dat de de naam www.streetracing-gelderlnad.nl uit de raamband gaat verdwijden.

Dit is dus alleen bij de mensen van de showteam.

Wat hier voor in de plaats komt is nogf onbekend.

Zaterdag 12 juli is het weer zover dus 't wordt tijd dat de verzamelplaatsen voor onze regi bekend worden gemaakt.

Voor de regio Gelderland zijn dat het Gelredome Arnhem om 19.30 uur, Ede de grote parkeerplaats bij C1000 om 20.00 uur, en om 20.00 verzamelen bij de Mac Donalds in veenendaal langs de A12.

Op iedere verzamelplek staan mensen van de organisatie die zijn te herkennen aan hun zwarte shirtjes met Midlands erop en die kunnen eventueel jullie vragen beantwoorden wat betreft die avond.

Mensen we moeten over de 1500 auto's heen komen dus iedereen is welkom.

Als je het leuk zou vinden om in hhet showteam te zitten moet je effe contact opnemen met johan. josh en maurice die kunnen je er meer over vertellen.

Er zijn natuurlijk wel een paar voorschriften waar je aan moet voldoen en een paar regels waar je je aan moet houden.

Voor de rest mensen komen Zaterdag het namelijk echt vet.

Er zal niet geracet worden zie het als een meeting want uiteindelijk komen we met ze allen samen op 1 plek.

• corny

hey ik wil jullie wel helpen organiseren dit is mijn email adres voeg_mij_toe@hotmail.com en ik heb msn mazzel

midlands rules