Zwarte achterlichten..

• see er iks

Vraagje,

Nu is het zo, dat je een vette boete krijgt, als jij je achterlichten, zelf, zwartspuit.

Kennelijk laat het te weinig licht door, ik weet het niet zeker, in ieder geval, je moet dokken als ‘ze’ het zien.

Dus heb je nu zogenaamde, ‘goedgekeurde zwarte achterlichten’

Nu komt mijn vraag pas, hehe

Iemand enig idee, waar ik voor een redelijke prijs aan die ‘goedgekeurde zwarte achterlichten’ kan komen?

Ik heb een crx dohc, bj:'91 (type 2, dus)

Tot nu toe heb ik wel een adresje, maar hier kost die @!#$ ?250,- (nieuwstaat)

Iemand enig idee?

bedankt :D

• FireFoxz

voor een beetje knappe achterlichtunits ben je zowiezo wel 250 eurotjes kwijt

dat zijn de normale prijzen van tegenwoordig, ik vind het ook veel te veel geld hoor

maar het is niet anders

• see er iks

He toch bedankt voor je info :)

Heb jij trouwens adresjes waar je aan 2e handse onderdelen voor de crx dohc (bj '91) kan komen?

bedankt.. ;)

• FireFoxz

Bij www.auto-onderdelen.com hebben ze nieuwe en gebruikte ondelen van auto's

heb er laatst een nieuwe radiateur besteld en die zit er al weer in. was een stuk goedkoper uit dan bij de dealer (lees : 175 euro goedkoper ! )

ze leveren ook 2e hands onderdelen, gewoon ff een mailtje sturen

anders zou je op het crx forum kunnen kijken

• Robbie

Van Deijne ook wel goedkoop, grootste Japanse autosloperij van Nederland in Volkel.

• Philip

van Deijne goedkoop?????????

la me nie lache…………………….

• Robbie

Is ook niet de bedoeling, vergelijk hem maar met andere autosloperijen, is hij toch de goedkoopste.

• BadBoy4life

Eg niet…..

• see er iks

Dus kennenlijk is €250 normaal? :(

naja, t moet dan maar he? ;)

oh ja w8, weet iemand waar ik aan RONDE (zwarte) 8erlichte kan kome?

want die otosloperij van Deijne heb t nie

btw, bedankt voor jullie reacties…

• BadBoy4life

www.showoffimports.nl