ontstekingsaslager

• marco

Lager van de ontsteking kapot???? van je 5th gen civic ‘92-’95 of del sol of je 4th gen civic / crx'88-'91 en geen 300 euro over voor een nieuwe ontsteking. ik maak hm voor 75 euro.. (incl terugzenden)

• 007Legend

hoe dan lager is van een aparte maat, en vaak is de behuizing ook kapot.

dan moet je waarschijnlijk 2e hands lagers gebruiken en hoe lang gaan die dan mee

geef je ook garantie ???????

grtz Stef

• marco

ik had laatst mn lager kapot. dus ben ik zelf opzoek gegaan naar lagers omdat ik geen zin had om een compleet nieuwe ontsteking te kopen. naar lang zoeken heb ik iemand gevonden die NIEUWE lagers aan mij verkoopt. het huis gaat alleen kapot als je te lang hebt doorgereden met een kapot lager.. maar je merkt echt wel wanneer je lager kapot is

en garantie ja tuurlijk. 3maanden.

• marco

een 2e hands ontsteking kost je ook minimaal 150 euro..

en dan weet je nog niet hoelang die mee gaat….

grtz marco

• 007Legend

in mijn geval ging het om een prelude 2.3 de lager had ik al vervangen door een nieuwe, bb2 blok bij mij was het hele lager al kapot in ieder geval thanks voor de info.

als ik iemand tegen kom zal ik hem/haar naar jou verwijzen.

grtz Stef

• marco

graag gedaan en alvast bedankt!!!

grtz marco

• Vtec

Bij was de ontstekings-modulator ook kapot, bij een “beunhaas” die honda kent heb ik m laten maken. Na 2 dagen zat ik weer met panne, nu was de complete ontstekingsmodulator, verdeelkap, bobine en bougies naar de knoppen, dus ik was nog verder van huis.

Auto naar Honda (veldhoven) gesleept, 633 euro verder is alles gemaakt en rijdt ie weer als een tiet.

Moraal van t verhaal………….voor sommige (essentiele) dingen kun je beter meteen naar honda garage gaan, die kunnen verder kijken als anderen. (persoonlijke mening, no hard feelings).

• marco

ja oke als de module kapot is dan blijf ik er ook van af..

maar lager kan niet veel aan fout gaan.

ben zelf monteur. dus weet wat ik doe..

maar is wel balen zeg voor je… :-(

• civic

hallo

marco je heb heelemaal gelijk mijn lager was ook kapot ik heb er ook zelf een nieuwe in gezet in mijn honda rijdt nog steeds en het is denk al drie maanden geleden dat ik hem heb vervangen .

groeten civic

• marco

kijk dat is beter dan 300 + euro's te betalen voor een complete ontsteking..

en het werkt ook!!! :-) grtz marco