Lager van de ontsteking kapot???? van je 5th gen civic ‘92-’95 of del sol of je 4th gen civic / crx'88-'91 en geen 300 euro over voor een nieuwe ontsteking. ik maak hm voor 75 euro.. (incl terugzenden)
ik had laatst mn lager kapot. dus ben ik zelf opzoek gegaan naar lagers omdat ik geen zin had om een compleet nieuwe ontsteking te kopen. naar lang zoeken heb ik iemand gevonden die NIEUWE lagers aan mij verkoopt. het huis gaat alleen kapot als je te lang hebt doorgereden met een kapot lager.. maar je merkt echt wel wanneer je lager kapot is
en garantie ja tuurlijk. 3maanden.
Bij was de ontstekings-modulator ook kapot, bij een “beunhaas” die honda kent heb ik m laten maken. Na 2 dagen zat ik weer met panne, nu was de complete ontstekingsmodulator, verdeelkap, bobine en bougies naar de knoppen, dus ik was nog verder van huis.
Auto naar Honda (veldhoven) gesleept, 633 euro verder is alles gemaakt en rijdt ie weer als een tiet.
Moraal van t verhaal………….voor sommige (essentiele) dingen kun je beter meteen naar honda garage gaan, die kunnen verder kijken als anderen. (persoonlijke mening, no hard feelings).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?