2 fast 2 furious

• john

wie heeft deze film al gezien en wat vonden jullie ervan?

ik ben gister naar pathe bij de kuip geweest het was er echt gezellig en hele mooie auto`s ik moet wel zeggen dat ik fast and the furious beter vondt werdt meer in geraced tegen elkaar maar het was cker de moeite waard ook de auto`s op de parkeerplaats waren tof ik denk rond de 200 bolides

grts

• BadBoy4life

Vehet!!! :P

• accordR

Hoi John,

ik was gisteren ook bij de kuip ( the TYPE-R members ), en ik vond in de film wel een beter verhaal zitten, maar ik vond qua auto's de film wat minder, er werd niet zoveel meer in geraced ( streetracen wel te verstaan ) en verder wel een leuke hoofdrol speelster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

greets accordR

• hondaripper

Ik heb pas deel 1 gezien, deel 2 ben ik nog aan t downloaden….:))

• Robbie

Ik sluit me volledig bij AccordR aan, zeker dikke film!!!!!!

• Rob

Jammer dat het allemaal onbetaalbare bakken zijn in het tweede deel. Dat was volgens mij net de kracht van de eerste; mensen zagen dat je van een betaalbaar civicje een superbak kon maken. Nu zien mensen wat je kunt doen met een Mitsubishi Evo, onbetaalbaar.

Groeten, Rob

• Rob

Zag vandaag een reportage op de Belg en daarin zeiden de eigenaars van tuningshops in America dat deel twee gewoon dik nep was vergeleken met het eerste deel.

• ManiaK

vind deel 1 stukken beter. het verhaal in deel 2 gaat helemaal nergens over… en komen bijna geen honda's voor in deel 2…. vind het een slechte film.