wie is de beste??????

• Jaap

wat is er volgens jou mis met TCC?

• marco

ik wou bij dbm mijn nokkenssen voor montage 300 euro ex btw bij mijn auto 3 tot 4 uur werk (uurtarief a 50 euro is normaal ) bij hun is dus 75 tot 100 per uur normaal

• BadBoy4life

niet echt klantvriendelijk….

• Grousta

Nee hoor ik ook niet altijd goeie dingen van

• J.D.M.

hele mooie achter lichten,maar er zit wel een prijskaartje aan.

en dan moet je ze zelf nog wel ff afkitten, want ze zijn niet water dicht.

daar krijg je ook geen garantie op.

nou dan wil ik ook niet weten hie de rest van hun producten zijn.

ze adviseren ook elke keer weer wat anders.

mischien zijn ze wel goed in hun werk,ik heb er zelf geen ervaring mee.

ik gaat toch liever naar een bedrijf die iets meer ervaring heeft in het reviseren en tunen van motorblokken.

en alles wat daar bij hoort.

en een bedrijf waar ze zelf ook een vermogen testbank hebben.

een chipie is niet voldoende, het hele blok moet gebleuprint worden.

uitgebalanceerd worden enz enz.

er zijn genoeg tunings bedrijfjes in nederland, maar meer dan de helft doet alleen maar het kleine werk.

spoilertje,uitlaatje,chipje,traanplaat matten,een tankdeksel stikker enz enz.

soms kan je ook wel eens een sport filter bij ze kopen,ze proberen je dan ook nog eens wijs te maken dat je er dan 10pk bij krijgt.

dus echte serieuse tuners zijn er dus niet zo heel veel.

en bij wie moet je dan zijn???

www.hurrycanetuning.nl lijkt me bijv, wel een goeie.

doet veel met ford.

• Berry

Heb je hier misschien meer info over? Of nog beter het internet(adres).

• Robbie

heb al verschillende keren naar Tcc gebeld voor prijsinfo voor bodykits, effe nummer achterlaten en zouden wel terugbellen. Nou, ze moeten nog steeds bellen dus dan neem ik aan dat ze niet graag een bodykitje aan mij kwijt willen. Heb hem dus maar eregwsn anders besteld…

• Dodo

Tsja, TCC heeft alles aan mijn auto gedaan tot nu toe. Niet dat ik vol lof over ze zal zijn, ik heb ook wel eens vreemd staan kijken hoe onklantvriendelijk ze soms kunnen zijn. Das dan puur hun persoonlijke benadering die soms een beetje raar is.

Kwaliteit…… tsja, die lampen afkitten moet altijd eigenlijk. Ze verkopen gewoon dezelfde lampen als veel andere bedrijven. Zij zeggen het er tenminste bij. Daarbij heb ik mijn lampen afgekit dus, een ander met exact dezelfde lampen reed al maanden rond zonder kit, maar ook zonder problemen!

De RVS uitlaat (+middenpijp RVS) die ze me 1,5 jaar geleden verkochten is nog steeds in topconditie… de hoge prijs verdiend zichzelf terug. Een standaard uitlaat was bij mij er allang onderuit gerot (veel in de boerenbuiten over modderige weggetjes). Sterker, de vorige had het dus geen 3 jaar volgehouden en toen moest ik al voor een nieuwe. Nu, die 3 jaar zie ik mijn RVS dingetje wel halen!

Bij TCC weten ze niet alles over mijn auto, maar ze gaan niet lopen overdrijven om hun spullen te verkopen. Ze zeggen gewoon je kan tot hier tunen maar we raden voor het echte vermogen een ander blok aan. Ik heb trouwens een Civic City (75 pk HB die nu echt beter loopt als eerst).

Overigens ga ik binnenkort eens kijken of CWA (bedrijf is van een voormalig TCC monteur) me bevalt.

• marcomhe

cwa zal je wel bevallen…………

• Vanja

vertel eens, wie is cwa en waar zit ie en heeft ie ook een internetsite?