Ik weet niet of diegene ook op dit forum komt…
Ik was vanavond in Tilburg naar de straatraces. Ik kende iemand anders met een Alfa 33, die daar ook heen ging. Op een gegeven moment zei er iemand: "Zo, zet nu die alfa maar eens naast mijn vtec'je, blablabla… beetje opschepperig, je kent t wel…
Maar goed, ik zeg dus, nee, doe maar niet, dat leg ik toch dik af. Goed, iedereen doorzeuren, en ik dacht toen maar zo van: Ik woon 70km verderop, ken hier niemand, t is niet druk, laat ik t maar doen, ben ik van t gezeur af, ga toch zo naar huis, en hebben ze daar ook wat te lachen…
Goed, we staan naast elkaar, rijden weg, in de 1 en 2 heel eind gelijk, maar hij legde t toch echt af!
Vreemd, ik stond er zelf echt van te kijken, en hij en iedereen die stond te kijken ook. De honda zou toch wat PK'tjes meer moeten hebben.
Of die honda was gaar, maar zo klonk hij niet echt, of ik heb meer vermogen dan de gemiddelde 33 16v….?????
Hoe dan ook, ik vond t geweldig! Heb een leuke avond gehad, de sfeer daar was ook echt gezellig. En ik kom zeker vaker langs! Tot ziens in tilburg…
Groetjes Sascha
Alfa 33 1.7 16v QV