Muis???

• Hondafreak

Hallo medehondarijders,

Vraagje : Als ik met mijn Crx beetje goed optrek dan piept die linksvoor.Maar als ik rustig optrek dan weer niet :S.Aangezien ik nogal een vrij snelle optrekker ben irriteer ik me toch aardig aan dat gepiep aan me hoofd.

Drempels over rij ook geen piep.Echt alleen maar bij goed optrekken.

Weet iemand wat het kan zijn?.En natuurlijk wat ik er tegen doen kan :).

Auto: Crx

Bouwjaar: 1991

Greetingzz Ronald

• Dodo

Je band heeft beetje last van wielspin lijkt me… hebben alle auto's wel eens last van als je snel weg trekt. En dat je het dan niet rechts hoort komt door je differentieel, links spint kennelijk eerder en daar wordt door de diff. alle power heen gestuurd… ofwel je rechter zal netjes blijven plakken.

Denk ik…

• Hondafreak

Krijg het nu ook al als de auto langzaam doorrolt.Wie weet wat het is en wat ik eraan kan doen.Remschijf en schoentjes zijn nog goed

• Dodo

Heu… klinkt toch een beetje alsof de indicator van je remblokje zegt dat ie op is. Weet je zeker dat ze goed zijn? En anders kan er een steentje ergens tussen zijn gekomen (tussen remschijf en remklauw), is mij ook al eens gelukt. Was een takke herrie dat gepiep.

• Hondafreak

Nee remmen zijn goed ben naar kwikfit geweest die zei dat ze pas vervangen waren