Uitlaat

• Hondafreak

Hey mede-Honda rijders,

Ik weet echt niet wat voor uitlaat ik onder mijn crx uit 91 mot zetten.

Opties:

1: O———–O

2: Rechthoekige ipv rond

3: OO—————OO

Hoop dat jullie mijn opties begrijpen :P.

Ik denk zelf aan 1 maar ik weet niet vind het allemaal wel leuk eronder staan althans iig 1 & 2.

• Rohalt

Optie 1 is altijd wel netjes !!

• Bob B

optie 1 is al bijna de standaard uitlaat te noemen voor een crx.. je zou eens anders kunnen doen als de rest en optoe 2 of 3 kiezen

• J.D.M.

informeer eens bij eps

wel eens gedacht aan side pipes????

ook stoer

• Hondafreak

Mja zijkant kan ook maar dan mis ik weer wat bij de achterkant :P.

Die O————O had ik ook onder mijn civic en idd je ziet het bijna overal al ook al blijft het leuk :P.

• Bob B

idd. ik heb er zelf ook een onder mijn civic zitten.. jongeren vinden hem prachtig, ouderen vinden het een rioolpijp:) Die zijn vast niet te krijgen voor mijn nieuwe auto.. woensdag ff een Nissan 200 sx ophalen! dan kan eindelijk het echte tunewerk beginnen.

• robert

is natuurlijk zwaar persoonlijk je moet doen wat je zelf mooi vind.

Ikzelf moet er niet aan denken om een O——————–O uitlaat onder me honda 4-cilindertje te hebben, liever een subtiele enkele. Maar zoals ik al zei, ieder z'n ding.

• skillalot

Mag dat in nederland? Sidepipes??? Ik heb op automaxx vorig jaar een CRX gezien, die had links en rechts 3 uitlaten!!! 6 pijpen in totaal dus!!! … maar dat vind ik nie mooi :P

Ik zou gaan voor links en rechts dubbel DTM! Dat vind ik echt gewoon zo stoer!

Groetjes Sascha

Alfa 33 1.7 16v qv

(oh ja, hehe, is toch nie erg dat ik op dit forum post he? k verveel me, en kwam hier terecht via dat topic van die opel mafkees! Met zn zogenaamde 300pk sterke vectra… Zielig die figuren, beetje herrie schoppen op andere forums. Via dat topic kwam ik hier, en bij dat topic kwam ik via de opelpagina, aangezien alfa en opel soms ook zo zielig heen en weer gaan lullen… jammer is dat…)

• J.D.M.

volgens mij mag je in nederland gewoon side pipes hebben.

ze moeten wel aan de regelgeving voldoen.

die zijn optevragen bij de rdw.

(hitte schild,stootranden,emisie enz enz…)

maar je moet er ook wel plek voor hebben, en je auto moet heel blijven.

maar dat lijkt me van zelfsprekend.

• Dodo

Heu, ik heb ooit ergens iets gelezen over de Dodge Viper dat die (in Europa dan, en Europa is nog nie NL natuurlijk) werd uitgebracht met gewone uitlaat (heb ik toevallig nog gezien in DL een paar weken terug hehe). En in de USA met sidepipes….. dus of het mag in NL zou ik niet zo zeker van zijn…. zou wel vet zijn!