Benzine

• Sabine

Hallo allemaal,

Ik ben van plan binnenkort een CRX del sol te kopen, maar wat lopen deze gemiddeld? 1 op ….???? Kan iemand mij dat zeggen?

en ook waar ik de meeste info over deze auto kan vinden?

vriendelijke groet,

Sabine

• john

kijk is op www.autoweek.nl bij autogids en dan merk/model suc6

• rb2db

gewoon net als een civicie,valt best mee.

wat gaat t worden een ESI of een VTi?

• Ruben

een ESi loopt tussen 1:12 en 1:14

Ikzelf rij meestal op de provinciale weg en dan kost het niet veel moeite om 1:14 te rijden

• J.D.M.

hoi sabine

mijn vriendin rijd in een crx vtec (het model voor delsol)

en die rijd er 1:15 mee (veel snelweg km)

nou moet ik zeggen dat mij dat niet zal lukken hoor

mijn rechtervoet is tezwaar hehe

maar het ligt dus ook aan je rij style,en waar je rijd

in het algemeen valt het best mee

en zij heeft ook nog eens airco in de honda, dus zou die al meer moeten gaan verbruiken (ze gebruikt de airco ook)

als je gaat rijden met het dak eraf en je ramen open, dan verbruikt ie aanzienlijk meer.

maar het is in de zomerdagen natuurlijk wel aangenaamd.

en dan kijk je ook wel wat minder benauwd naar je brandstof verbruik.

suc6

• Sabine

Hai hai..

Wat fijn dat er zo snel en veel reacties al zijn! Hier heb ik tenminste wat aan. Ik dacht eerlijkgezegd dat de CRX del sol meer zou verbruiken.. maar het valt dus wel mee.. Ik had ook al gekeken op de autoweek pagina, maar meestal zegt de fabrieksopgave een heel stuk minder dan persoonlijke ervaringen!

Als ik het geld bij elkaar heb een CRX del sol te kopen zal het hoogst waarschijnlijk wel een Esi worden. En dan is ook nog maar de vraag of ik een goede kan vinden. Ik wil namelijk niet een auto met veel km's op de teller. Het moet natuurlijk wel een vooruitgang worden als ik een nieuwe auto koop. Maar ben wel helemaal weg van deze auto! Enig idee wat zo'n beetje de meestvoorkomende gebreken zijn van deze auto? En…. wat zijn jullie per maand zon beetje kwijt aan belasting en verzekering? Zeker zo belangrijk! Ik lees het wel!

Groetjes en bedankt, Sabine

• Rohalt

Ik heb vele honda's gehad, bevalve nog geen CRX ESi of VTi, maar volgens mij, als zo'n auto gewoon netjes is en goed onderhouden hoef je denk geen problemen te verwachten.

Tja, de belasting voor de maand die je moet gaan betalen als je er 1 hebt kan je makkelijk opzoeken doordat je weet hoe zwaar hij weegt en in welke regio je woont. ( op autoweek.nl staat het als ik het goed heb ook anders bij anwb.nl bijvoorbeeld )

De verzekering is verschillend per persoon. Ligt nou maar net aan je schade vrije jaren en hoe je hem gaat verzekeren !!

In iedergeval suc6 met je zoektocht en latere aanschaf !!

• J.D.M.

als je daadwerkelijk een wilt aanschaffen, kijk dan ook eens op

www.marktplaats.nl

www.crxclubholland.nl

www.autoonline.nl

www.autotrader.nl

www.viavia.nl

www.autotelegraaf.nl

en neem bij bezichtigen een persoon mee die een beetje verstand heeft van auto's

en bij aankoop gewoon anwb keuren

dan heb je een beetje zekerheid, hebben wij ook gedaan

suc6