Wat een idioot!!

• OPEL-GSI-POWER

Moet je eens kijken naar: http://www.prelude3.com

Welke idioot gaat er nou zoveel geld in zó een ouwe auto steken??

Echt niet wijs!!

• non wanabee

mooi man!!!!!!!! echte liefhebber!!!!! goed bezig…..

moet ie hm wel laten taxeren……

• Robbie

en spuiten, want rood is nix!!!!!!!

• rb2db

welke idioot rijdt er in een Opel en komt op een Honda prikbord zeiken over iemand die een mooie Prelude aan het bouwen is?

• non wanabee

idd!!!!!!!!! tja kleur. er is altijd wel iemand die dr over valt…… is ook niet echt mijn kleur… maar respect voor die kerel!!!!!!! moet je maar aandurven zo'n project… en ja zal best wel zo zijn dat het een oude bak blijft maar wel een mooie/goede….. en het is hobby en dat mag wa kosen he!!!!!

• BadBoy4life

Tja en jij steekt zeker al je geld in een Opel GSI, een auto uit de jaren toebak…

• integra210

Volgens mij als ik het goed begrijp laat hij hem in de oranje nsx kleur spuiten.

En das wel errug gaaf.

Dat staat tenminste op zijn site bij “my project”

• Bob B

Mooi is dat he.. hondarijders zijn liefhebbers. die hebben geld voor hun auto over. Opel rijders (en dan vooral de gsi jochies) kopen een pauperbak.. en ja, zij kunnen dit soort projecten niet doen. Want al hun geld gaat in dat wrak van ze zitten om hem op de weg te kunnen houden:)

• Grousta

Tja het is toch veel mooier om een auto standaart te kopen en dan zelf helemaal op te bouwen dan zo'n opel te kopen.

• 007Legend

ff voor de gene die bezig is met zijn prelude project, helemaal te gek, alle respect en petje af voor wat jullie doen.

tja nu nog komentaar aan de opelfan, maar volgens mij is hij jaloers of zo, en eigenlijk moeten we niet te veel aandacht geven aan dit soort mensen want aandacht verdienen ze niet.

Stef