Euro 14.000 voor een Civic coupe 94' kan dat indien.......................

• Arie (daktari)

Kan het mogelijk zijn dat je Euro 14.000 kan vangen voor een zeer speciale Honda Civic coupe uit 94'

Groeten van Arie (daktari)

nadere details zullen verstrekt worden.

• BadBoy4life

Zeker, als er super dure onderdelen van Mugen en of Spoon en een B16/B18 of sneller blok in ligt, waarom niet?

• Arie (daktari)

Het is van oorsprong een coupe ESI, bw.jr' 94, gekocht bij de Honda dealer, historie gecheckt met de vorige eigenaar, was ook een liefhebber, staat altijd in een verwarmde garage, word alleen met droog weer in gereden want het is alleen een auto voor de hobby, auto is in showroomstaat.

Er heeft een engineswap plaatsgevonden met een hele partij aanpassingen en veranderingen, de auto is qua exterieur haast onveranderd op enkele kleine details na, de auto heeft 210 pk, het is een echte “ sleeper” dus.

Garoet van Arie.

P.S. verdere details voor de nadere waardebepaling kunnen verkregen worden

• hardcorehonda

ik denk dat je het wel kan vergeten..

Mijn civic is bijna geheel nieuw en aardig verbouwd (performance.. geen tupperware)

Ik denk dat ik het er nit eens van kan vangen.

• BadBoy4life

Tja jij hebt wel nog een d15b7 blok, als je er een b18a inlegt ofsow?

• Arie (daktari)

Er is een taxatie rapport van begin 2003 waarop de waarde is bepaald van F 35.500,– , de auto heeft totaal op dat moment al F 52.000,– gekost, later zyn daar nog wat parts bijgekomen, optisch, en voor het motor gedeelte verstelbare camgear, integra klepveren en JDM-CTR type R nokkenassen (geintje van F 6000) heeft nu zo'n 210 pk.

Een hand van Arie ( D………..tarie)

O,ja en onderhuids is niets meer zoals het lijkt en 200% beter dan een Integra type R

• hardcorehonda

en je hebt gezien wat er aan die d15 motor hangt… en wat er in de voorbumper zit… daar koop je een hele leuke type R motor voor.

• Rd2db

kopen dan die bak

is het toevallig een groenmetalic met donkere OZ wielen?

• BadBoy4life

Tja die Turbo doet het hem! Maar wat is jouw auto dan nog waard? Toch ook zeker een dikke 10.000 euro of niet? En hoe doe je dat dan met de verzekering, laten taxeren?

• BadBoy4life

Zou het de TCC mobiel zijn???