centrale vergrendeling + glas

• Prelude

Van de ene dag op de andere kan mijn bestuurdersraam nog maar half open. Daarna klemt ie ergens op. Kan dus niet meer helemaal open. En als ik mijn auto op slot doe en vervolgens weer met de afstandsbediening (of sleutel) van het slot afhaal springt alleen de passagierskant van het slot af. Het pinnetje van de bestuurdersportier springt net niet ver genoeg naar buiten om van het slot af te zijn.

Het gaat hier om een Prelude van 1993 met centrale vergrendeling en electische ramen.

• foo fighter

haal het deurpaneel eraf kun je zo zien of ie ergens klemt maar denk niet dat dat het probleem is .als het van de ene op de andere dag gekomen is lijkt mij het iets anders.kijk of de connector die van de deur naar het chassis loopt nog wel goed is.vocht kan ook een probleem zijn.greetzz foo

• Ruben

alles goed inspayen met teflon, heb dezelfde problemen gehad als wat jij beschrijft, gewoon alles wat beweegt invetten.

gr. ruben

• Prelude

Er was een of ander stangetje van het mechanisme losgeschoten, snap er niks van maar zit inmiddels al weer goed!