voor die Civic uit 91 die te koop staat wil ik graag ca. 3800,- euro vangen, ik woon trouwens in omgeving Heerlen in Limburg!!
jullie oordelen weer eens te snel!! als jullie nou eerst eens een foto hadden gezien dan zou jullie oordeel misschien anders zijn!!!
en dat jij je 93er civic hebt verkocht voor 4300 met je hele mooie dure pijp en luchtfilter, wil dat zeggen dat die van mij uit 91 geen 3800 euro waard is??? was die van jou ook overgespoten ( kost veel goud hoor!!!) en heb jij ook een racekoppeling (kost ook veel goud!!) of een nieuwe startmotor!! was die van jou ook voorzien van een ander spruitstuk/ traanplaatmatten/ een leren sparco sportstuur /originele Honda sportvelgen / een MOMO pook(ring).
een schoongespoten blok/ alu pedalen etc etc …….. ik denk persoonlijk dat mijn 91er mooier is dan menig nieuwer model!
ER STOND OOK BIJ LIEFHEBBERS AUTO, als je geen liefhebber bent van het model of geen interesse dan hou liever je mond + commentaar voor je!!!!!
helaas er was blijkbaar wel een liefhebber, die wel de waarde in de auto zag voor 3800 euro!!! nou mogen jullie weer commentaar geven, daarvoor zitten jullie toch 24/7 op deze site!!! GET A LIFE!
Beetje op de teentjes getrapt? Tis gewoon een mening kerel!!!!!! . Ik heb zelf ook een 4th gen dus vind het wel een hele mooie auto. Maar omdat ik een ander motorblok, uitlaat, remmen, enz enz ga vervagen gaat mn auto ook niet eens met 2000 euro omhoog hoor!!!!!!!! Zet er eens een foto op als die er nog is. Die bak van @rend zit ook heel wat geld in. Zie hem ook geen 4000 euro vragen.
Volgens mij staat zijn bedrag in guldens:)!!!.
om dat bedrag te vangen zal je echt 2 jaar bovag garantie erbij moeten doen… iedereen weet dat een 4th generatie rode civic 1.5 geen hol waard is! naja geen hol, in erg mooie staat 1500 tot 2000 euro. dusja. je kan het altijd proberen. als je hem in deze staat houdt lukt het misschien in 2020 om dit geld ervoor te vangen als oldtimer!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?