voorruitstickers

• non wanabee

er rijden ook andere merken autos met die stickers

jij bedoels streetlegal R das een andere club……. waar wel verschillende merken worden toegelaten…. bij streetlegal HONDA dus niet…..

enwaarom zal iemand nou met bijvoorbeeld een vw met streetlegalhonda op de ruit gaan rijden……………………….. en er zit copyright op

• Woutje

laat me toch niet lachen copyright.

de term streetlegal wordt overal in de tuningscene gebruikt en de rode R valt onder copyright van Honda en die zeiken daar tenminste niet over.

en ik heb een honda dus kan er streetlegal honda op dus ook de Kanji teken

• non wanabee

laat me toch niet lachen copyright.

ach laat maar zitten ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, plaats je wel ff een foto als de sticker erop zit

is altijd mooi om te zien…….

• Draadboom

Op de term streetlegal zit geen copyright, maar op Streetlegal met honda kenji wel….

Maar goed als jij hem wil namaken moet je dat vooral doen, en als je dan echt “de man” wil zijn moet je op 29 mei naar Assen komen en je daar ff voorstellen bij de Streetlegal Honda stand

• Zanthrax

Nou EN?!

copyright, geen copyright, mag niet, mag wel.

je bent gewoon een wannabee! je weet wat StReetLegalHonda is, maar verder wil je er niks mee te maken hebben, je wilt alleen dat mensen denken dat je er wel bij hoort.

SLH is een gezellig club voor liefhebbers, ik hoef me er niet voor de schamen dat dat ik ook lid ben. Straks rijdt jij je te pletter tegen een boom, krijgen wij de schuld omdat jij zo nodig de stoere man uit wil hangen!)

Wat hoor ik daar voor sirene?! oh, ik zie het al, het is de wannabee-politie en ze komen je halen.

Groeten,

Mark (met echte SLH-stickers op z'n auto)

• Silvana

Nou suc6! Meeste (goede) stickerboeren zijn op de hoogte van ons logo en het voorrecht om die alleen aan leden te verstrekken… Cya in Assen?

• Hondafreak

FFs als hij zon sticker wilt (snap wel het probleem maar toch)

Als je stickers opde zijkant doet van Fast and the furious ben je dan ook gelijk een mr.wanna be a star in The fast and the furious.

Ik zelf zou ook lid worden maarja………….ieder zo zijn eigen keus toch?

Greetingzz Poseidon

• Evil C

En die zullen hem dus niet namaken omdat die al een keer zijn benaderd door de advo van SLH.Excuses is aangeboden en aanvaard.De desbetreffende sticker is eraf gehaald waar zij bij waren en snapte alles volkomen.Kan je zelf ff navragen bij die goede vriend van je Ploing

Thjaaaa,als zelfs dit bekende bedrijf van namaak stickers al zo netjes reageerd,zal JIJ dan de man zijn.Eerder een Super Wannabee.Misschien voor op je wagen

StReetlegal SW

Wel meteen copyrighten he.Misschien willen wij hem ook wel namaken.

whoeeeoeoeoeeohaaahahahahahhahaaPloing schreef:

>

> Die in A'hem kende ik nog niet. In Doetinchem (bij A'hem) zit

> Spider Design.

> www.spiderdesign.nl

>

> Hondafreak schreef:

> >

> > Ja kijk nu KAN IK EEN HELPEN :D:D:D.

> >

> > Ja ik weet er een een maat van mij werkt daar en plakt ook

> > altijd zijn eigen auto (ramen,deuren etc etc).

> >

> > Het zit in Arnhem.Op de Johan de Witlaan 261 .Bedrijf heet:

> > De Groot.

> >

> > Telefoon: 026-4439420

> > Ik vind het een goede zaak.

> >

> > Greetingzz Ronald

• Sedan DOHC

probeer zelf iets te verzinnen en niet 8er de bekende mensen van SLH aan te lopen. Je denkt zeker met een SLH sticker dat je de man bent en dat mensen respect voor je krijgen nou nee hoor vergeet dat maar. Je word overal uitgelachen met zo'n sticker als ze weten dat je geen lid bent. Enne idd stel jezelf eens voor op jappen fest dan kunnen we zien wie of wat we moeten uitlachen.

• non wanabee

see je in assen?????????????????????????? met sticker he ;)