vraagje.

• Hondafreak

Hallo peepz,

Vraagje.

Waarom is mijn expansie potje )ofhoe je het ook schijft) steeds zo snel leeg.Bij mijn vorige auto Honda Civic was dat ook al zo.Is dat een tik van Honda ofzo.

Is een Honda Crx.

alvast bedankt.

Greetingz Ronald

• wim

je bedoelt die van de koelvloeistof?

• Hondafreak

Ja.Ik weet dat het eigenlijk geen expansiepotje is maar anders stond daar potje nog zo vaag :). Maar iid die van de koelvloeistof

• foo fighter

koppakking is dan lek!!!!

• Arnold

beetje voorbarig om meteen te roepen dat het een koppakking is hoor, komt maar heel erg zelden voor dus ik denk eerder aan een lekke radiateur of een lekke slang ergens.

• Hondafreak

Nee volgensmij is de koppakking idd niet lek (hoop het iig :)).Ik zal iig ff naar radiateur en naar slang kijken. iig THNX :D.

Greetingz Ronald

ps: Morgen naar Speed :D:D:D

• foo fighter

druk op het koelsysyeem zetten paar uurtjes wachten weet je zo wwar het lekt

• Hondafreak

Thnx :)

• IndoPride

hey, ik had ook zo'n gevalletjuh gehad…

gewoon ut potje weer bijvulluh, motor aan zettuh, laat je iemand ff af en toe RUSTIG gas gevuh en jij moet dan ff goed kijkuh naar een slang die van ut potjuh komt….je moet goed naar ut slangetjuh kijkuh…

bij mij was ut slangetjuh gescheurd…..ut was maar een scheurtjuh van 1,5 cm klein….dus je ziet hum zeer slegt, maar daarom moet je ook iemand af en toe RUSTIG gas laten geven…. dan zie je wel wat ik bedoel….

in ieder geval zeer veel suc6…..

• Hondafreak

THnx :).Heb iig al andere slangetje erop gezet en hopelijk was dat het :)