Nieuwe auto :)

• Hondafreak

Hey luitjes,

Ik wou ff zeggen dat ik mijn Honda Civic heb ingeruild voor een Honda Crx :)

Maar wat een gedoe op een Crx te laten verzekeren zeg.Wou eerst een VTec halen maar die kon ik nergens verzekeren maar gister hoorde ik opeens waar het wel kon maarja mijn eigen verzekering wou heb iig niet verzekeren (Crx) dus na zoeken en bellen heb ik er toch 1 gevonden :).

Crx is nog helemaal origineel op de velgen na.En ik kon geen roest vinden (gebeurt niet vaak).Of het nou weg gewerkt is of niet het is een leuk bakkie.

• Grousta

Ja je zit in de risico groep dus wil je dat apparaat verzekeren dan moet je diep in je beurs kijke

• Hondafreak

Ja inderdaad.

4 mei ga ik naar speed toe en dan ff onderdelen halen zoals : Mooiere velgen,Dikke uitlaat,lexus lichtjes spoiler heheh maar mot het niet te duur zijn natuurlijk :P

• J.D.M

mijn crx vtec staat op mijn vrouw dr naam

je moet eens weten wat dat scheelt in de verzekering

vrouwen rijden minder schade dus krijgt ze vrouwen korting

en niet zo'n beetje ook

haar noclaim is ook al max dus dan valt het ook wel mee

nou heb ik ook nooit schade gereden (ff afkloppen)en is mijn noclaim ook max

en nog scheeld het de helft.

ach als het mee zit gaat ie de verkoop in

gaat een nieuwe auto kopen (MG ZR 160)

GREETSSSSSSSSS

• arthur

ik heb ook n crx maar betaal maar 15 euro per maand met maximale no claim.kon gewoon verzekering meenemen van me vorige auto

• stef

na mijn ongeluk wilde een hoop maatschappijen mij ook niet verzekeren, probeer sterpolis maar.

ik had 4 mnd rijontzegging na het ongeluk, na de rechtzaak waren het er 8 en 4 voorwaardelijk en 120 uur werkstraf, ik heb 120 gereden (bewezen) waar je 70 mag

(4 baans weg) wees eerlijk en verzekeren is geen probleem bij hun. succes!!!!!!!

• Hondafreak

haha lol Ik had eerst sterpolis maar die zei : Meer als 100 pk en loopt boven de 200 dus toen heb ik maar een ander gezocht en gevonden

• stef

de prelude die ik nu rij heeft 160 pk dat is toch ook boven de 100, misschien lag het aan de leeftijd ik ben van 1964.

Stef

• Hondafreak

Mwah dat denk ik dan ook ja mijn bouwjaar is 1980