moosdijk18@zonnet.nl

• moosdijk

hallo wie kan mij vertellen of ik genaaid ben

ik heb een civic coupe en heb daar een nieuwe lambda sonde in laten zetten!

deze koste450.- euro ex btw!!!!!!!!!

totaal iclusief btw was 580 euro!!

nu weet ik dat een imitatie sonde 70 euro kost

wie weet of orginele echt zo duur is??

• Roy

genaaid

• BadBoy4life

bezeikt

• Robbie

Wel genaait maar originaal Honda kan toch wel kloppen!!

• Arnold

origineel is inderdaad erg duur, maar hoeveel werk heeft er in gezeten, een lambdasonde kan namelijk muurvast zitten en in sommige gevallen kan het schroefdraad beschadigen waar de sonde ingedraaid word, dus of je genaaid bent kan ik niet zeggen maar het blijft een hoop geld

• Hardcorehonda

een originele lambda kost bij de dealer 435 euro EX BTW..

dus als je een originele hebt gekregen.. dan ben je niet genaaid.

• vtec-dragon

Ik heb ook mn l.sensor eens moeten laten vervangen. Had er eerst een immitatie op laten zetten. Leuk, lekker goedkoop… Maar kwam er al heel snel achter dat het een k*tding was ! Motormanagement lampje BLEEF branden.

Na montage van originele sensor, nooi meer problemen gehad !

Tja of je nou genaaid bent… Ik zou t niet echt weten. Pcies wat Arnold zegt, als ze opnieuw schroefdraad moeten tappen ofzo, dan gaat daar veel tijd inzitten.

Ik heb net even opgezocht wat ik betaalde en dat was FL. 440.- gulden. Dit was bij een officiele honda dealer. Dit was overigens excl. montagekosten.

• Genesis

Jouw prijs is de prijs van een originele Honda Lamdasonde,dus je hebt er niet te veel voor betaald, ik zet erzelf nu voor de 2de keer een imitatie lambda sonde in na 14 maanden, dit zal wel komen doordat ik met een stevig vermogen en een stevige rijstijl rondrij, maar die imitatie sondes moet je dan wel om het jaar vervangen, en jouw lambda sonde kan wel een paar ton mee, dus: ja het is veel geld, nee je hebt niet te veel betaald want je hebt er kwaliteit voor tetug gekregen.

Groet Rob