velgen

• accordrulezz

wie weet waar ik MOOIE en niet te dure velgen kan kopen voor mijn accord?

mogen ook tweedehands zijn.en niet die kankworsten in numansdorp noemen want daar ben ik al geweest en die vroegen minimaal 1200 euro

• OzzY

Weet niet wat je woonplaats is,maar in Veldhoven (omg. Eindhoven) hebben ze in de Dorpsstraat bij “Gruiters banden en velgen” mooie nieuwe en 2e hands velgen liggen.

(vb.5 spaaks sportvelgen met Uniroyal banden met boven de 1 cm profiel, maat 15"/195/50v voor 350).

• RiceBoy 2 da bone

mooie velgen kosten nu eenmaal geld,neem aan dat je 17'' zoekt voor een accord? als het gaat over nieuwe velgen van een redelijk merk is 1200 euro niet eens duur.

• Michel

kijk eens op marktplaats, …. zo heb ik ook leuke velgjes gevonden

rubriek: auto's diversen subrubriek Honda of banden en velgen maat 114.3

• Michel

Ohja, en koop NIX bij Fritsvelgen!!!!

Deze kerel beloofd een hoop, levert troep en komt zijn afspraken niet na!

Een vriend van me is er ingetrapt en is er bedrogen uitgekomen!

Hij woont inmiddels in Belgie en dat is niet voor nix!

Groeten

• michel

of je zet gewoon een auto op blokken.. Wel zo goedkoop toch???

• @rend

t probleem is eigenlijk bij sportvelgen de banden naar mijn mening.. voor niet al te veel geld heb je leuke velgen.. maar banden 17 inch zijn gewoon duur.. dusja. wil je een wat goedkopere set, dan zal je echt richting 15 inch moeten. al zijn die naar mijn mening veels te klein voor een accord

• accordrulezz

klopt ja ik wil 16 inch omdat ik ook een gastank in de wagen heb en daarom raaden ze mij 17 inch af.ik wil ook velgen onder de auto van mijn vrouw zetten en die zijn prijzig daarom wil ik onder die van mij niet te dure.ga volgend jaar toch een nieuwe kopen.misschien wel de nieuwe accord,maar wil ook nog steeds de accord aerodeck van 97 hebben die vind ik nog steeds de mooiste.greetz

• accordR

hallo accord driver,

moet je eens bandenland bellen in waalwijk.

ik weet dat je voor 17" inch ± 1200 euro kwijt bent.

maar voor 16" inch weet ik zo niet.

www.bandenland.nl

of typerbenelux.nl.nu

suc6