Trekkracht

• Sopi

Hallo Honda-rijders,

Mijn Honda is een civic'1.3 16v uit '94, nu zou ik graag wat meer trekkracht onderin willen hebben. Nou ik begrijp dat ik geen wonderen moet verwachten van een 1.3 maar toch zoou het wel leuk zijn om iets meer trkkracht te krijgen. Een motorswap of een civic 1.5 kopen liggen niet in mijn bereik dus hopelijk hebben jullie toch wat suggesties voor mij

Sopi

• BadBoy4life

Tja ander spruitstuk? Coldair intake?

• Sopi

Badboy4life,

Als ik de spruitstuk vervang is het dan niet beter om de hele uitlaatsysteem te vervangen ? Van de coldair intake heb je toevallige suggesties voor merken….

Trouwens wat is jouw mening zou jij het ervoor over hebben of zou je wachten en sparen tot dat je je iets leuks kan veroorloven (vtec bv)

Sopi

ps sorry voor de spelfouten in het eerste bericht

• Roy

Turbo!!!!!!!!

• Sopi

Roy, hoe bedoel je turbo, een turbo inbouw/toevoegen ????

• Whatever

Een turbo leg je meestal niet in de beginfase in de auto, wil je goéd en veilig rijden, moet je je hele blok verstevigen, het is geen kwestie van zomaar ff een turbootje derin, klaar!!!

Eerst andere nokkenassen, inlaat-uitlaat vergroten etc. in een later stadium pas turbo en daarna of daar in de plaats van NOS, Nos heeft wel als nadeel dat het maar ff werkt natuurlijk.

• @rend

met andere woorden… zet je 1.4 te koop. en wacht desnoods tot je een mooi bod hebt met verkopen en haal een 1.5 dxi.. zonde om die 1.3 te versnellen.. onbegonnen werk en erg geldrovend!

• @rend

eeh 1.3 sorry

• Whatever

Spaar ff door voor een vti'tje, duurt misschien wel wat langer, maarja, dan heb je ook wat!

• Grousta

Tja zonde van het geld, zit niks anders op dan sparen voor een andere