sportfilter

• c.santema

ik heb gisteren een sportfilter op mijn civic coupe gezet, ik heb hem op de rubberen slang gezet maakt het ook vershil als ik hier zo'n alu buis tussen zet ipv de originele rubberen???

vr groet cor

• Rob

Ja, een stuk meer (en mooier) geluid, het geluid van de ingezogen lucht weerkaatst dan tegen de buis, dit klinkt veel leuker!!

• c.santema

oke bedankt ik ga morgen ff een stuk pvc buis halen en die ff met granietspray bewerken ff een bochtje erin en klaar is het dan alweer

• vtec-dragon

Alleen qua geluid merk je verschil hoor, niet in pk's !

Trouwens je moet even kijken of je nieuwe filter niet TE VEEL warme lucht aanzuigt! Warme lucht aanzuigen is PK verlies !

Ik zelf heb mn open air ook gewoon direct op de standaard zwarte slang geplaatst. Werkt perfect !

succes

• hardcorehonda

Moet je goed doen… PVC.!!!!

bij het verwarmen van PVC komen er chloordampen vrij die niet zo heelgoed zijn voor je motor en zeker niet voor het vermogen.

niet echt verstandig

• J.D.M

als ik een stukje heb gereden dan is inderdaad de aanzuig buis van mijn filter ook warm

vond het ook al geen best idee om het met pvc te doen

als dit wel zou werken dan was het al op de markt geweest

inplaats van alu

• Rob

Wie heeft het over PVC dan????

• Mugen Power

pak gewoon maar een alu buis! ziet er mooier uit en het geluid is mooier! kijk wel uit met het warm rijden van de motor, dit duurt veel langer! ga niet stampen als ie koud is en in de winter is het verstandiger om je filter eraf te halen!

• c.santema

heb maar een alu buis gekocht leek me een beter idee

en idd het geluid is echt vet veel mooier

heb nu net nog een drukregelaar gekocht dus die er ook nog ff op en dan ff op de testbank en ben benieuwd hoeveel pk er bij gekomen is Mugen Power schreef:

>

• hardcorehonda

c.santema in zijn 2e post