Sportluchtfilter Vtec-E

• Sound

Hoi,

Geen geld om een sportuitlaat te kopen, dus ik heb m'n originele uitlaat

afgezaagd en er een Laser eindstukje opgezet, resultaat > Nul.

Bij andere auto's wel eens hetzelfde gedaan wat wel resulteerde in iets meer geluid.

Nu ben ik van plan om een vervangings sportfilter te kopen om wat meer geluid te creeren, gewoon zo'n ding die je in het bestaande filterhuis kan plaatsen.

Iemand tips, ervaring, prijzen ?

• Rohalt

Door een vervangings filter te kopen van bv K&N krijg je ook geen extra geluid.

Die hele box eromheen zorgt er juist voor dat het geluid geisoleerd blijft, vandaar dat je met een open air filter wel meer geluid krijg !!

Ik denk dat de prijs ongeveer rond de 50 euro zit voor een vervangings filter van K&N, maar dat kan je eventueel beter ff navragen bij een lokale automaterialen zaak.

• RiceBoy 2 da Bone

lees ook even de andere topics over open lucht filters

• Peer

2 weken geleden heb ik op mijn vtec-e ook de luchtfilter vervangen.

Ik heb een alu aanzuigbuis gekocht 2e hands was oorspronkelijk van een civic coupe uit 1995 en dit was geen vtec.

De filter die erop zat was ruk, heb die vervangen voor een van Green. € 52.50 en de buis koste me nog eens € 45.- (2e hands).

In de rubbere sok heb ik een gaatje gemaakt en de sensor daarin geplaatst. Over het geluid ben ik zeer tevreden! bij contstante toeren hoor je er niet veel van maar als je dan terugschakelt en gas geeft, erg mooi! zeker aan te raden.

Groeten peer