Verschrikkelijk!!!

• Citroen

Ik heb in de afgelopen jaren zo een hekel gekregen aan Renault rijders! Vooral die eikels in een Laguna bijvoorbeeld…. die lui rijden nog erger dan vroeg de witte kadett 1.3 rijders….

Renault-rijders kunnen gewoon NIET rijden.

Ben je het ermee eens???

Groeten Citroen….

• kees

daar rijden pas lompe gasten in,lease passats diesel

• Grousta

Uhh dit is de Honda pagina. Moeten die mensen weten waar ze in rijden.

• Citroen

Oke, Grousta…. maar dit is dus typisch een geval van horizon-vervuiling, asociaal gedrag, ergenissen, en natuurlijk Renault-rijders blijven beweren dat zei de beste auto's hebben en de snelste….

Bah….

• J.D.M

voorlopig rijd die clio V6 mij wel voorbij

en dan is mijn crx vtec niet eens helemaal standaard meer.(niet echt een vergelijking natuurlijk, maar toch)

dus dat betrefd maakt renault best snelle auto's

trouwens die oude renault 5 gt turbo, met dat blok achterin was/is ook supersnel

tja die turbo's he, daar kun je leuke dingen mee doen

en die auto's wegen geen moer.

• arnaud

En dat zegt iemand met een Citroën……!!!!!!!!!!!!!!

Maar even zonder dollen.. waar slaat het op om zoiets te zeggen op dit forum!!

• OzzY

Ik weet eigenlijk niet wat het doel hiervan is, maar als we toch bezig zijn wil ik ook wel iets kwijt.

Enkele jaren terug was een richting aanwijzer “niet standaart” op BMW en Mercedes. Deze gasten gaven/geven NOOIT richting aan en halen overal in waar ze een gaatje vinden. Ditzelfde gedrag zie ik steeds meer bij de grotere Volvo's.

Stelletje achterlijke je rijbewijs met een edah-korting behaalde idiotige volvo rijders, geef eensnormaal richting aan en je kan niet overal inhalen.

Zo dat moest er ff uit……………….

• Citroen

Ik schreef dit omdat ik zwaar gefrustreerd ben, …. als ik op de snelweg rijdt dan word ik zo agressief dat ik ALLE laguna's van de weg wil rijden…

En die Renault rijders blijven beweren dat ze de beste auto's bouwen…. en toch gaat er vanalles kapot…. Stelletje eigenwijze kl***tzakken. Volgens mij koop je alleen een renault omdat je geen zin hebt om naar auto's te zoeken. bij elke beun staan renaults…

Ik geeft toe dat die dobbelstenen met turbo'tjes hard gaan. Maar dat ziet er toch niet uit?!?!?

Megane-coupe, is dan een sportief wagentje van ze maar ooit wel eens sportwagentje gezien met starre achteras?? Dom toch? en dan een 2.0 16V die het echt aflegt tegen mijn oude Civic 1.6 16V….

Ik heb nu de schurft aan Laguna's en ik heb GEEN Citroen.

Ben in het bezit van een Legend uit 1998…

• waarom

waarom noem je je eigen citroen als je een legend heb?

• vtec-dragon

wat een discussie…

dit gaat toch helemaal nergens over ?