goedkoop pk's deel 2

• @rend

iemand hier bekend mee?

http://www.speedracingfx.com/Electric%20Turbo.htm

• Grousta

MMMM zeer intressant.

• sappiecivic

En kan dat ook zomaar voor een civic 1.3dx 16? Dan word het voor mij pas echt interresant

• @rend

als dit echt werkt (ik zou t proberen als ik mijn civic niet te koop aan wilde bieden) werkt het voor elke non-turbo motor.

• Dodo

Hmmm…… heb ik ook van een ander bedrijf gezien en die vond ik toch ietsie beter. Helaas vermeld ik dat bedrijf niet omdat een kennis van me ze misschien nog wil importeren.

Maar die andere had wel een safety oplossing ofzoiets voor als de fan brak, dat schijnt ook nog te kunnen en die fan wil je niet in je blok hebben. Hier staat alleen iets van ‘you COULD use a sreen’.

Die ander werkte alleen bij vol gas. Waarom zou je de fan aan willen hebben als je niet het maximale vermogen van je blok vraagt? Als de fan niet werkte hadden ze aangetoond dat het verlies van de luchtweerstand door de fan verwaarloosbaar was. Op de site die @rend noemde kan ik zo vluchtig niet zien wanneer de fan nu precies werkt. Maar misschien dat dat wel hetzelfde is.

• Grousta

Is dus de moeite waard om je in te verdiepen.

• Johnny B

hahahahaha een oud item in een nieuw jasje,was het maar zo eenvoudig……..

• marco

goedkope pk 's bestaan NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• robert

Helemaal mee eens.

But some have to find out the hard way :)

• @rend

nou jongens leer eens lezen. jullie zijn vast van de oude generatie die alleen de standaard dingen zien als werkend. dit is gewoon een leuke oplossing als je geen jackson charger kan betalen en t zal zeker wel werken. het heeft alleen ff een paar kleine aanpassingen extra nodig.