AUTOBROCHURES

  • Marc

    Hallo allemaal,

    Alles weten over je auto? Kijk dan eens op http://www.autobrochures.nl onder de knop “Folders” om te zien of ik ook van jouw auto nog de originele verkoopbrochure heb liggen. Middels de knop “Contact” kun je geheel vrijblijvend naar de prijs van de brochure(s) informeren.

    Ik heb de site opgezet om mijn verzameling autobrochures van de hand te doen. Sinds september 2001 is mijn website 45.000 maal bezocht en hebben de bladen AutoWeek en AutoVisie er driemaal een artikel over gepubliceerd (de artikelen zijn op de site te lezen). De afgelopen maanden hebben reeds vele occasionkopers, folderverzamelaars en autoliefhebbers gereageerd …

    Wanneer je zelf een autogerelateerde website hebt dan plaats ik graag een link. Punten ter verbetering van de site zijn ook altijd welkom. Ik hoor van jullie !

    Groeten, Marc

  • alex

    Hoi,

    ja ik heb best belang bij folders maar vindt de prijzen erg hoog, destijds kreeg je de folders gewoon bij de dealer en nu nog, oke ik snap wel om zoiets te kunnen doen moet er aan verdient worden maar een paar euro cent of een halve euro oke maar 3,50 euro voor een blad dat vind ik wel te gek eigenlijk en dat denken de meesten want er zijn best wel wat mensen die wel een folder willen maar niet voor zo'n dure prijs

  • RiceBoy 2 da bone

    zie jij dan voor minder nog maar is aan oude folders te komen,dat je ze vroeger gratis kreeg bij de dealer heeft daar niks mee te maken,het zijn nu verzamelaars items die steeds meer waard worden.

  • wim

    die site heeft iedereen al 100 keer gezien spam

  • Marc

    (…)

    Als iedereen zijn zolder nog met oude brochures vol had liggen dan zou mijn website overbodig zijn. Gelukkig zijn er zat mensen die mijn initiatief WEL waarderen en er ook graag gebruik van maken.

    Enne … 1x in de zoveel maanden een berichtje hier posten noem ik geen “spam” (de argumenten om mijn site de grond in te boren waren zeker op).

    Marc

  • wim

    zet gewoon een advertentie ergens

    wie gaat er nu boekjes kopen van een auto die je al hebt hahha dan ben je dom

  • RiceBoy 2 da bone

    hoezo dom?

    veel mensen vinden het leuk als ze van het oude barrel waar ze in rijden de folder kunnen bemachtigen,als je dat niet snap ben jij misschien wel dom

  • Marc

    :-)

    Ik ga maar weer es mijn e-mail beantwoorden, ik zie dat er vandaag weer genoeg geinteresseerden zijn die het wel snappen :-s

    Gr, Marc

    P.S. RiceBoy thanx

  • alex

    Hoi, jullie hebben gelijk ik heb ook een hele boel op zolder liggen zo'n 8000 folders van Europese en enkele koreaanse merken en zo'n 5000 japanse folders en zo'n kleine 9000 folders, mijn opa was er mee begonnen een hobby en niet om dat dit later geld zou opleveren maar de folders heb ik van het weekend aangeboden kijken wat er op afkomt en jullie hebben volkomen gelijk gouden handel, lekker mensen het geld uit de zak kloppen, ik heb er al 2000 verkocht in een klap de man heeft ze vandaag opgehaald hij gaat ze weer doorverkopen voor een nog hoger bedrag liet ie me net weten dus ik ga mijn prijzen van 50 eurocent naar 2 euro verhogen want de meesten vragen er voor bijvoorbeeld een Ford Mustang uit 1968 toch al gauw 6 euro voor en voor alle duidelijkheid die van mij zitten allemaal in plastic sheets en in een luchtdicht afgesloten doos en zgan, ik word rijk joepie