dashboard

  • michiel

    hallo,

    ik heb een integra ui 1986 en mijn dashboard verlichting bij de regelaars van de verwarming is kapot. heeft iemand een idee hoe ik dit kan maken????

  • Rob

    Ik heb dit probleem ook met mijn Honda Civic uit 1993, maar doet het soms niet en als ik dan de schuif van de verwarming naar rechts (of links) draai dan doet ie het weer. Ook deed ie het eerst helemaal niet meer en toen heb ik een keer tegen het zekeringkastje aangetikt en toen werkte ie weer wel ????!!!!

    Snapetooknie!!!

  • Martijn

    Ik heb dit ook gehad met mijn Honda civic uit 1992 en heb de lampjes vervangen. Je moet de radio eruit halen en zo kan je de schroefjes van de verwarmingsconsole losschroeven om uiteindelijk de gehele verwarmingsconsole uit de auto te demonteren. Dan kun je pas bij de lampjes. Ongeveer een werkje van 2 a 3 uurtjes.

    Succesmichiel schreef:

  • michiel

    maar hoe pik je die radio eruit dan

  • Martijn

    Alst goed is heb je speciale sleuteltjes bij de radio gekregen die je aan de zijkant van de radio kan drukken en zo de radio eruit kan trekken.

  • michiel

    kan je hem er ook gewoon met een schroevendraaier uit krijgen via het dashboard kastje

  • Arnold

    als je er al geen radio uit kan krijgen, begin dan niet aan een kachelpaneel

  • Rob

    hehehe

  • sappiecivic

    Dat heeft toch waarschijnlijk te maken slechte kontakjes/en of je lampjes. Nieuwe lampjes halen en kijken of ze nog goed klemmen in de houdertjes