Honda Accord

  • michel

    Nou zijn de onderwerpen weg maar als ik over een drempel rijd kraakt ie nog.

    Dus wie heeft er tips???

    Greetz Michel

  • rob

    Moet je mijn honda civic kopen, deze staat te koop en kraakt niet wanneer ik over een drempel rijdt.

    ; )

    Rob

    michel schreef:

    >

    > Nou zijn de onderwerpen weg maar als ik over een drempel rijd

    > kraakt ie nog.

    >

    >

    > Dus wie heeft er tips???

    >

    >

    > Greetz Michel

  • accord freak

    Ik heb dat ook gehad dat mijn Accord uit 1998 (Jewel uitvoering)…

    Ben tevens naar de dealer geweest, maar konden niks vinden.

    Heb je die Accord al lang? Is dit ook een Jewel?

    Heb nu een Accord 2.0 is uit 11- 1997, verlaagd en wel, maar niet meer deze kraak erin…

    Gr. een echte Honda Freak…..

  • michiel

    ik heb dit ook op mijn accord gehad

    ga naar de dealer en laat de schokbrekers smeren, hiermee is hetprobleen opgelost

  • Michel

    Ik ben al 4x naar de dealer geweest en ze spuiten vanalles in maar het probleem blijft terug komen.

    De dealer vertelde me dat alle rubbers heel zijn en niet gescheurd, je kan hoog of laag springen maar ze vervangen het echt niet…

    Ik heb een Accord uit maart 1998 een LS uitvoering, wat is het verschil met Jewel??

    Greetz michel.

    PS: Ik zoek nog een kofferklep liefst in mijn kleur (zilvergrijs) een of andere hangjas heeft er een deukje ingereden maar natuurlijk geen briefje opgehangen.

  • accord freak

    De vraag wat het verschil is tussen de Accord IS Jewel en de Accord LS:

    De Accord Jewel is een speciale uitvoering geweest, deze is alleen gemaakt van januari 1998 tot oktober 1998. Aangezien jij een ILS uitvoering hebt dan heb jij een passagier airbag, toch (die heeft de jewel niet)?

    De Jewel heeft standaard al cruisecontrol en Airco in zijn pakket zitten, als jij die ook hebt heb je die er extra bij moeten kopen.. Ook heeft deze speciale Jewel lichtmetalen velgen (weliswaar 15", maar als je deze moet kopen ben je al een kleine 1300 euro kwijt voor alleen de velgen)