Maybe CRX morgen

  • Ronald

    Hey Luitjes,

    Ik ga morgen mischien een Honda Crx 1.6i 16V uit 1990 halen.Heb nu een Civic en

    hopelijk krijg ik een leuk bedragje voor terug.

    Heeft iemand nog tips waar ik veel bij op moet letten bij CRX?

    Alvast bedankt

    Greetingzz Ronald

  • foo fighter

    let vooral op dat het geen geimporteerde is, maar dat is 9 van de 10 keer wel zo.het beste is een crx met volledige onderhoudshistorie maar die vind je niet veel.heb zelf ook een crx gehad uit duitsland.was een witte en na later bleek met rode onderkant.motorisch was ie perfect.zou zeker letten op roest bij schuifdak en wielkasten en klop daar tegen aan.neem een magneet mee kunn je zien of ie niet geplamuurd is.klinkt dom maar is wel erg handig als ze je proberen te ligten.kijk op de pedalen of ze niet zijn afgesleten dan zie je zo of er mee geragt is tevens is dit zichtbaar aan de zijkanten van de stoelen als die zijn afgesleten.hoop voor je dat het een goeie is.greetzzzzzz foo

  • 0-100 <4s

    Let op het chassis, weet uit ervaring dat bij slecht onderhoud er snel roest-vorming plaats vindt en dat kan zeker in kosten oplopen en probeer te achterhalen wie de vorige eigenaar is geweest.

    p.s. Ga voor een DOHC VTEC, dan doe je het in één keer goed!

  • Ronald

    ik weet bijna wel zkr dat die geimporteerd is want kenteken is van 94……..

    Ik kijk morgen wel ff en thnx voor de tips and wishes :)

    Greetingz Ronald.

    Tja jmmr dat ik hier geen foto bij kan zetten

  • Grousta

    Daar kan ook van alles aan markeren

  • robert

    Je hebt gelijk maar bij een auto van 13jaar oud zijn de pedaalrubbers altijd gesleten (als ze niet vervangen zijn) :) geen reden om hem te laten staan als je het mij vraagt.

  • J.D.M

    vtec of niet

    laat hem keuren door de anwb of dekra

    heb ik ook gedaan en dat kan je een hoop ellende schelen.

    mvg

  • RiceBoy 2 da bone

    veel geluk dan morgen

  • Ronald

    Nou ik ben er geweest en toen ik erheen liep was het idd een vette bak maar toen ik eenmaal dichterbij kwam……..helaas.

    Bij de wielkast bij de kanten roest en bij een kant was die al aardig aan het vreten.Verlengede motorkap zat een barts bij rechterkant barts net zo veel roest,Bij schuifdak roest en zelfs de spoiler was een stukje van kapot.En die prijs bleef nog hetzelfde ook.Dusja ik hou de Civic wel en zoek nog ff verder.

    Iig bedankt voor de tips en the good luck

    Grtz Ronald

  • Tembellis

    Oi

    Tjah, als je een echt goede rex wilt kopen zul je er toch een van de crxclub moeten kopen denk ik, die lui zijn mmers 24/7 bezig met hun snoepies.

    bij een garage is het meestal gewoon inruil omdat er iets mis mee was.

    roest en crx is als 2 handen op 1 buik, jammer maar waar.

    me heb er ook nog 1, ook te koop, maar ook met gebreken :)

    c-yah